شناسهٔ خبر: 24291704 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دلنوشته‌های خود درباره صحبت‌های مادر شهید حدادیان را با ما به اشتراک بگذارید

با توجه به اظهارات تامل‌برانگیز مادر شهید محمدحسین حدادیان درباره شهادت فرزندش توسط دراویش آشوبگر، شما هم می‌توانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

صاحب‌خبر -

دلنوشته‌های خود درباره صحبت‌های مادر شهید حدادیان را با ما به اشتراک بگذاریدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از دستگیری سارق یک خودرو سرقتی توسط ماموران کلانتری 102 پاسداران عده‌ای که خود را جزو دراویش می‌دانستند با تجمع غیرقانونی مقابل کلانتری خواهان آزادی سارق شدند. تجمع‌کنندگان ماموران کلانتری را تهدید کردند در صورتی که بازداشت سارق ادامه داشته باشد دست به آشوب خواهند زد.

ماموران کلانتری خیابان پاسداران با معترضان مدارا و آنها را به آرامش دعوت کردند اما انگار هدف دراویش آشوبگر چیزی جز یک اعتراض ساده بود. آشوبگران با تخریب اموال عمومی و تهدید ماموران نیروی انتظامی، با سلاح سرد دست به اقداماتی برای برهم زدن امنیت منطقه زدند.

ماموران نیروی انتظامی که برای کنترل و تامین امنیت ساکنان خیابان پاسداران، آشوبگران را به آرامش دعوت می‌کردند مورد حمله یکی از اغتشاشگران قرار گرفتند. فردی سوار بر اتوبوس شرکت واحد به سمت ماموران نیروی انتظامی حرکت کرد و سه مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساند.

بامداد سه‌شنبه دراویش آشوبگر در ادامه اقدامات خود برای برهم زدن امنیت عمومی، یکی از نیروهای بسیجی به نام محمد حسین حدادیان را نیز که داوطلبانه برای برقراری امنیت وارد صحنه شده بود به شهادت رساندند. دراویش اغتشاش‌گر ابتدا با استفاده از اسلحه شکاری محمد حسین را مجروح و سپس با خودرو سمند از روی او رد شدند.

مراسم خاکسپاری این شهدا در نهایت احترام و تکریم و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان سیاسی و نیروهای انتظامی برگزار شد. اما صحبت‌های مادر بسیجی شهید محمدحسین حدادیان درباره شهادت پسرش بسیار تاثیرگذار و قابل تأمل است. این شیرزن در پاسخ خبرنگاران با صدایی رسا گفت فرزندم شهید راه ولایت است. 

جزئیات گفته‌های مادر شهید حدادیان در ادامه ارائه شده است. شما عزیزان نیز می‌توانید پس از مشاهده این ویدئوها نظر خود را درباره اظهارات این مادر بزرگوار با ما به اشتراک بگذارید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6451084/7626865?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/