شناسهٔ خبر: 24264163 - سرویس ورزشی
منبع: تسنیم | لینک خبر

افاضلی: نفت آبادان با درخشش مکانی امتیاز گرفت/ از نتیجه راضی نیستم

R1351/P1015135/S3,27/CT11

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از نتیجه بازی با نفت آبادان راضی نیستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ هومن افاضلی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: از نتیجه راضی نیستم، چون به دنبال پیروزی بودیم. مالکیت خوبی داشتیم. به هر حال قدم به قدم جلو می‌رویم. از نتیجه ناراضی اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

وی افزود: صنعت نفت همان تیمی است که پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرده بود و در لیگ نیز بازی‌های باکیفیتی ارائه می‌دهد. ما امروز به اندازه کافی مقابل این تیم موقعیت داشتیم اما سوشا مکانی یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت و یک امتیازی که حریف به آن رسید به واسطه درخشش مکانی بود. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: یادمان باشد که زمین ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت و بازی در شرایطی که زمین گلی و لغزنده است سخت است، با این وجود به اندازه کافی روی دروازه حریف موقعیت گل ایجاد کردیم. گلی هم که خوردیم به دلیل همین خرابی زمین و سُر خوردن بازیکن‌مان بود، از کیفیت بازی تیمم راضی هستم و امیدوارم این مسئله در آینده منجر به امتیاز کامل شود.

افاضلی در پاسخ به این موضوع که به جز ورزشگاه آزادی، استادیوم دیگری که زمین مناسب داشته باشد، در این زمان از فصل وجود ندارد، گفت: برای زمین ورزشگاه تختی نیز زحمت زیادی شده تا به اینجا برسد هرچند که مناسب نیست. من خیلی دوست دارم تا روی زمین خوب و با کیفیت بازی کنیم اما به هر حال اگر چنین چمنی را سراغ دارید به ما هم معرفی کنید.

انتهای پیام/