شناسهٔ خبر: 24216028 - سرویس سیاسی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش محسن رضایی به بی‌ادبی نتانیاهو به ظریف/ کنایه وزیر احمدی‌نژاد به نمایش مضحک نخست‌وزیر اسرائیل

سیاست > نظامی - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایران پیشرفته‌ترین پرنده بدون سرنشین آمریکا را فرود آورد، اما هیچ‌وقت نمایش تبلیغاتی به راه نینداخت.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر اسبق دفاع درباره نمایش مضحک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی مونیخ، اظهار کرد: این حرکت نتانیاهو در درجه اول نشان از ظرفیت بسیار پایین سیاسی این شخص دارد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه این فرد ظرفیت اخلاقی و حقوق بشری هم ندارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین پرنده بدون سرنشین آمریکا را فرود آورد و با وجود اینکه همه دنیا این موضوع دیدند، اما هیچ‌وقت چنین نمایش تبلیغاتی را درست نکرد.

وی تصریح کرد: این فرد به صورت دلقک‌وار یک تکه آهن را که معلوم نیست از کجا آورده به نمایش گذاشت که این خود نوعی توهین به حاضرین در نشست بوده و من نمی‌دانم چگونه آنها این صحبت‌ها را تحمل کردند.

وزیر اسبق دفاع افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهاراتی سست، بی‌پایه و سخیف را ارائه کرد و من فکر می‌کنم سیاستمداران دنیا عاقل‌تر از این موضوع باشند که تحت تأثیر این حرکات دلقک‌وار قرار بگیرند؛ این حرکات اما برای ما ارزشی ندارد و نشان از ظرفیت پایین فکری و سیاسی مقامات رژیم صهیونیستی دارد.

وحیدی درباره هدف نخست وزیر رژیم صهیونیستی از چنین حرکتی، گفت: آنها یک دغدغه اصلی دارند که آن هم مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی است؛ این رژیم حقیقتا در حال فروپاشی است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: همه شاهد هستیم با انتفاضه‌هایی که در سرزمین فلسطین انجام شد، اسرائیل را با مشکلات بزرگی روبرو کرد و حتی نخست وزیر این رژیم به دلیل فساد تحت پیگرد قانونی نهادهای امنیتی رژیم خود قرار دارد.

وی ادامه داد: به همین خاطر این فرد تلاش می‌کند با فرافکنی مشکلات خود را به خارج نسبت و نشان دهد که تمام مشکلات به خاطر دشمن اوست تا همه روی آن تمرکز کنند.

وزیر اسبق دفاع در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: او می‌خواهد کاری کند تا فسادهایی که انجام داده فراموش شود و با ایران‌هراسی می‌خواهد جهت مردمی انتفاضه را تحت تأثیر قرار دهد که ناموفق خواهد بود.

تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم

محسن رضایی نیز در پست اینستاگرامی خود در واکنش به اقدام اخیر نخست وزیر اسرائیل نوشت:

نخست وزیر رژيم صهيونيستي در مونیخ به وزير خارجه ايران بي‌ادبي كرده، نمایش کودکانه‌ای به راه انداخته و به خیال خود، ایران را تهدید کرده است.

ما به او می‌گوییم اگر حمله نکرده‌اید، براي این است که نتوانسته‌اید. با کوچکترین حماقت يا حمله اي به ايران‌، ما تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم و حتي فرصت فرار را هم از نتانیاهو می‌گيريم.
29215