شناسهٔ خبر: 24204889 - سرویس فرهنگی
منبع: ایکنا | لینک خبر

نماهنگ انیمیشن «مادر خوبی‌ها» در فضای مجازی منتشر شد

گروه هنر ــ «مادر خوبی‌ها» عنوان یک نماهنگ انیمیشن به کارگردان رسول آذرگون است که دقایقی پیش در فضای مجازی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

نماهنگ انیمیشن «مادر خوبی‌ها» در فضای مجازی منتشر شد

محمود پاک‌نیت، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، نماهنگ انیمیشن «مادر خوبی‌ها» کاری با محوریت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) است که دقایقی پیش در فضای مجاری منتشر شد. این نماهنگ انیمیشن به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در استودیو رضوان تولید شده و به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

نماهنگ «مادر خوبی‌ها» با زبانی کودکانه و برای گروه سنی خردسال موضوع شهادت حضرت زهرا را شرح می‌دهد و با شعر و موسیقی مناسب این رده سنی تولید شده است.

این نماهنگ با تکنیک کات اوت به کارگردانی رسول آذرگون و تهیه‌کنندگی اسدالله دیانتی؛ محصول مرکز تولید و نشر  دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) در بهمن ماه سال جاری به تولید رسید.

مرکز متنا همچنین به مناسبت ایام فاطمیه ویدو کلیپ انیمیشنی بانوی بهشتی، مستند کوتاه بانوی بی‌همتا، هفده ویدیوی پیام تصویری کوتاه مخصوص تلگرام از سخنرانی‌های فاطمی رهبر انقلاب و واعظین مشهور و چهارده ویدیوی پیام تصویری کوتاه مخصوص تلگرام از مدیحه‌سرایی‌های فاطمی مداحان محبوب کشور تدوین و در فضای مجازی منتشر کرده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://iqna.ir/fa/news/play/embed/3693091/805334?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام