شناسهٔ خبر: 24131091 - سرویس اجتماعی
منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

سقوط مرگبار اتوبوس به دره

واژگونی اتوبوس به دره در استان کهگیلویه و بویر احمد سه کشته و ده مجروح برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر در این باره گفت: ساعت 6 و 25 دقیقه صبح دیروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از یاسوج به سمت اصفهان در حرکت بود، حوالی دوراهی تنگ رواق از جاده منحرف و داخل دره واژگون شد.

وی ادامه داد: تیمهای پایگاه جادهای استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه ماموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند. این اتوبوس 15 مسافر داشت که در پی این سانحه، سه نفر از سرنشینان آن کشته و ده نفر دیگر نیز مجروح شدند. تحقیقات پلیس برای روشن شدن علت سانحه ادامه دارد. رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد، میگوید: علت حادثه در دست بررسی است اما با توجه به بارندگی شدید و لغزنده بودن جاده و رخ داد حادثه در پیچ، به احتمال زیاد بالا بودن سرعت علت حادثه باشد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز درباره وضعیت مصدومان گفت: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی، تیم CPR اورژانس بلافاصله کار رسیدگی به مجروحان را شروع کرد. تعدادی از این بیماران شرایط ترخیص را دارند که این روند پس از مراحل قانونی انجام میشود. دکتر سعیدینژاد، تصریح کرد: حال سه نفر از مصدومان وخیم بود که یکی از آنها به اتاق عمل انتقال داده شد و مراحل درمان او در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد و گفت: از همان لحظه اولیه وقوع حادثه دستورات قضایی لازم صادر و اقدامات مقدماتی انجام شده است. منتظر نتایج کارشناسی برای بررسی میزان قصور عوامل مختلف در حادثه هستیم.