شناسهٔ خبر: 24100623 - سرویس سیاسی
منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام|حضور پر شور مردم پایه‌های نظام را تقویت کرد

R7718/P1377/S6,52/CT11

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: موج خروشان مردم ولایتمدار در مراسم گسترده ۲۲ بهمن ‌پایه‌های نظام را تقویت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی عصر امروز در جلسه معاونین حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: موج خروشان مردم ولایتمدار در مراسم گسترده 22 بهمن مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: این حضور علی‌رغم وجود مشکلات‌ و نارضایتی‌های فراوان صورت گرفت که بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند؛ و ما به عنوان امین مردم این حضور دشمن شکن را باید پاس بداریم و باید با تلاش بیشتر مشکلات را رفع و برای مشکلات چاره اندیشی کنیم، این مسئولیت بعهده مسئولان است تا قدر این حضور را بدانند.

وی با اشاره به اینکه مردم در 22 بهمن امسال حمایت بی چون و چرای خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند، افزود: حضور حماسی مردم تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و تبلیغی که دشمن برای نشان دادن نارضایتی مردم از نظام و انقلاب انجام داده بود را بی اثر کرده و بر آن خط بطلان کشید.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با بیان اینکه شناخت مقام معظم رهبری از ملت شریف و بزرگ بود که فرمودند 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود، اضافه کرد: دشمنان بدانند که نمی‌توانند در حرکت رو به جلو ایران اسلامی کوچک‌ترین خللی ایجاد کنند.

امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر اینکه حضور پر شور مردم پایه‌های نظام را تقویت کرد، تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به همگان ثابت کرد که نمی‌گذارند یاوه گویان خدشه‌ای در حرکت رو به جلو و عزم ملی ملت ایران وارد کنند.

مرادبیگی ادامه داد: پیام دیگر حضور حماسی مردم این بود که به دنیا ثابت کردند نظام و انقلاب برای همه عزیز است و ملت انقلابی پشت سر رهبری حرکت می کند و به اصل نظام وفادارند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با بیان اینکه مردم با تبعیض، فساد و ناعدالتی مخالف هستند، یادآور شد: مسئولان در قبال مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با همت و تلاش بیشتر، مشکلات را حل و فصل کنند.

وی به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت به خوبی حساب خود را از اغتشاشگران جدا کردند و برای مقابله با آنها به صحنه آمدند.

وی در پایان تاکید کرد: درنظام اسلامی مردم و مسوولین باهم ودرکنار هم برای تحقق آرمان های امام راحل و راه شهیدان و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری برای توسعه و تعالی جامعه مشارکت خواهند داشت. ومردم در 22 بهمن وظیفه خود را به انجام رسانده اند حال نوبت مسئولان است که قدر شناس این حضور باشند.

مرادبیگی در پایان گفت: حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام از حضور پر شور و حماسی ملت ایران و به ویژه مردم شریف استان که با شور خاصی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و حتی نوجوانانی که که پرچم به دست خود را فدایی رهبر می‌دانستند، سپاسگزاری و قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/ش