شناسهٔ خبر: 24100358 - سرویس سیاسی
منبع: فارس | لینک خبر

موسوی لاری در پاسخ به فارس:

تغییرات در ترکیب شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌‌طلبان/پارلمان اصلاحات با شورای عالی دوگانگی ندارد

عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: به نظر ما تشکیل پارلمان اصلاحات با شورای عالی اصلاح‌طلبان دوگانگی ندارد و این پارلمان جمع بالادستی شورای سیاست‌گذاری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری عضو هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در حاشیه ختم مادر مرتضی مبلغ و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، اظهار داشت: نتیجه تغییرات به زودی اعلام می شود.

موسوی لاری در پاسخ به سوالی پیرامون روند این تغییرات گفت: همان روند قبلی است ولی برخی اعضای شورای عالی که فرصت حضور در جلسات را نداشتند، عده ای جدید جایگزین آن ها خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین احزاب جدیدی که از طرف شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به این شورا معرفی می شوند و فکر می کنم این ترکیب نسبت به قبل جامع تر خواهد بود.

موسوی لاری درباره پارلمان اصلاحات گفت: اینکه بالاخره مجموعه اصلاح‌طلبانی که در سطح کشور حضور دارند و فعال‌اند بتوانند هر از چندگاهی دور هم جمع شوند و درباره جهت گیری‌ها و مسائل عمومی کشور نظر دهند، بسیار خوب است و به نظر ما تشکیل پارلمان اصلاحات با شورای عالی اصلاح‌طلبان دوگانگی ندارد و این پارلمان جمع بالادستی شورای سیاست‌گذاری خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طبق طرح کواکبیان پارلمان اصلاحات برای جایگزینی شورای سیاست گذاری است، گفت: کواکبیان یک نفر است و ممکن این نظر را داشته باشد اما جمع بندی نهایی این است که مجمعی از کلیه اصلاح‌طلبان مرکز و استان‌ها به وجود بیاید که آنان مجموعه بالادستی شورای عالی سیاست گذاری خواهند بود.

وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که تصمیم گیری‌های مربوط به انتخابات در کدام نهاد انجام می‌شود، گفت: کارهای عمومی مربوط به جریان اصلاحات در پارلمان اصلاحات مورد بحث قرار می‌گیرد و در شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان عملیانی خواهد شد.

موسوی لاری در پاسخ به این سوال فارس که گفته می‌شود برخی اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با طرح پارلمان اصلاحات مخالف‌اند، گفت: با تعریفی که ارائه کردم، بعید است کسی مخالف این طرح باشد.

وی در پاسخ به سوال یعدی خبرنگار فارس که شاید مخالفین پارلمان اصلاحات نظر شما را نداشته باشند گفت: آن ها ممکن است این نظر را قبول نداشته باشند اما ما نهایتا به نظر واحد می رسیم.

انتهای پیام/