شناسهٔ خبر: 24099112 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

درخواست آرژانتین از مسی: برای بارسلونا کمتر بازی کن

تهران- ایرنا- «کلودیو تاپیا» رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین گفت: از «لیونل مسی» کاپیتان تیم ملی این کشور خواسته است در بازیهای کمتری برای بارسلونا شرکت کند تا در آستانه جام جهانی برای کشورش تازه نفس بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری رویترز، درخواست کلودیو تاپیا از طرف «ارنستو والورده» سرمربی بارسلونا با بی اعتنایی مواجه شده است. والورده در این فصل مسی را در 33 بازی از 39 بازی بارسلونا در لیگ اسپانیا در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.
سرمربی بارسلونا در دیدار مقابل اسپانیول مسی را در ترکیب اصلی قرار نداد، اما او به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد تا این دیدار به تساوی یک بر یک به پایان برسد.
تاپیا گفت: امیدوارم همه بازیکنان در همین سطحی که اکنون هستند، بمانند. «سرخیو آگوئرو» فوق العاده بازی می کند. مسی هم همیشه برترین است.
وی گفت: ما با مسی در مورد مراقبت از خودش و اینکه برای بارسلونا کمتر بازی کند، صحبت کرده ایم.
آرژانتین در ماه ژوئن در یک دیدار تدارکاتی برای آمادگی خود برای جام جهانی برابر کاتالونیا به میدان می رود. آرژانتین امیدوار است بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی 2014 این بار عملکرد بهتری داشته باشد.
مسی در این دیدار دوستانه برابر سرخیو بوستکتس، سرجی روبرتو و جرارد پیکه هم تیمی های خود در بارسلونا قرار می گیرد. اما این دیدار با توجه به افزایش تنش میان دولت مرکزی اسپانیا و تلاش های استقلال طلبانه این منطقه می تواند جنجال برانگیز باشد.
تاپیا گفت: از نظر «خورخه سامپائولی» سرمربی آرژانتین، این بازی از دیدگاه فوتبالی خوب است، اما هنوز توافق قطعی نشده است.
آرژانتین در گروه دی با تیم های ایسلند، کرواسی و نیجریه رقابت می کند. جام جهانی فوتبال 2018 از 24 خرداد تا 24 تیر 97 به میزبانی روسیه برگزار می شود.
ورزشی**1584**1368
مترجم: مولوی** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*