شناسهٔ خبر: 24099033 - سرویس بین‌الملل
منبع: ابنا | لینک خبر

وزیر جنگ صهیونیستی:

اکنون زمان پارس کردن نیست، زمان گاز گرفتن رسیده است

ابنا

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به شدت‌گرفتن تنش‌ها میان این رژیم با دولت سوریه گفت: «الآن وقت گازگرفتن است نه پارس‌کردن و ما محکم گاز خواهیم گرفت».

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به شدت گرفتن تنش‌های این رژیم با سوریه گفته که اکنون زمان «پارس کردن» نیست، بلکه وقت گاز گرفتن است.

وی گفت: «الآن وقت گاز گرفتن است نه پارس کردن و ما محکم گاز خواهیم گرفت».

«عبدالباری عطوان»، سردبیر روزنامه رأی‌الیوم روز سه‌شنبه در مقاله‌ای لحن تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه ایران و محور مقاومت را «تهدید پوشالی» خوانده است.

وی نوشته این تهدیدات «بیشتر از اینکه بیانگر قدرت و توان اسرائیل باشد حاکی از نگرانی و وحشتی است که تا حالت هیستریک پیش رفته است».

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شد یک پهپاد ایرانی را که وارد آسمان فلسطین اشغالی شده بود رهگیری و ساقط کرده است.

ایران این ادعا را رد کرده و دولت سوریه گفته پهپاد مورد اشاره صهیونیست‌ها یک پهپاد شناسایی متعلق به این ارتش عربی و در جال جمع‌آوری اطلاعات از گروه‌های تروریستی بوده است.

در پی این حادثه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه حمله کردند که به سرنگونی یک جنگنده اف‌16 این رژیم در نزدیکی «الجلیل» در جولان، بر اثر آتش پدافند هوایی سوریه منجر شد.

شواهد متعددی که روزنامه‌های غربی از زمان آغاز جنگ سوریه در سال 2011 منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

.................
پایان پیام/ 326