شناسهٔ خبر: 24053191 - سرویس سیاسی
منبع: آفتاب | لینک خبر

تاجگردون: آمریکا بداند برجام مجددا قابل مذاکره نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دشمنان و آمریکا خوب بدانند برجام سند هسته ای بین ایران و دنیا مجددا قابل مذاکره نیست و ما بر سر اصول محکم ایستاده ایم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا تاجگردون در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در گچساران افزود: ملت ایران نشان دادند که اگر ۵۰ سال هم از انقلاب اسلامی بگذرد باز هم پشت انقلاب و رهبر محکم ایستاده اند.

وی بیان کرد: ۷۵ تا ۶۰ درصد از مردم فعلی ایران انقلاب فعلی را ندیدند و درک نکردند زیرا یا نو نهال بوده و یا هنوز به دنیا نیامده بودند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: باید رشادت ها و جانفشانی را به مردم ولایتمدار ایران اسلامی به خوبی نشان دهیم.

تاجگردون عنوان کرد: دشمنان بدانند هر نسلی که وارد بشود جامعه ما آن‌چیزی را که مطلوب خودشان است برای خود می سازند ولی مهم این است که ما با مردمان خود چگونه رفتار کنیم.  امروزه ملت، رهبر و دولت ایران اسلامی بر یک سری اصول پایبند هستند و خواهند ماند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: ملت ما می دانند و دشمنان ما هم باید بدانند همانگونه که رهبر ما فرمودند آمریکا را دشمن خود می دانیم.

تاجگردون بیان کرد: دشمنان و آمریکا خوب بدانند برجام سند هسته ای بین ایران و دنیا مجددا قابل مذاکره نیست و ما بر سر اصول خود محکم ایستاده ایم.

وی افزود: به هیچ وجه سلاح موشکی ایران در هیچ مجلسی قابل مذاکره نخواهد بود و این موضع سریع رهبر و ملت، مجلس و دولت ایران اسلامی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: ما با آغوش باز آنچه را که برای مذاکره لازم بود انجام دادیم و پای حرفهای خود نیز ایستادگی کردیم.

تاجگردون اضافه کرد: حفظ تمامیت ارضی با رعایت قانون و حقوق بشر و حقوق شهروندی حق تمام ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر ما با ملت خود حرفی می زنیم این دلیل نمی شود تا بیگانگان پا را فراتر گذاشته و ادعا کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: باید مواظب بود تا انقلاب و تاریخ تحریف نشود، اگر گوشه ای از تاریخ را گم کردیم بدانید یک روز هم تاریخ ما را گم خواهد کرد. نباید گذاشت تا شهدا و انقلابیون این شهرستان فراموش شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: اجازه ندهیم تا دشمنان تاریخ را تحریف کرده و از آن سوء استفاده کنند.

تاجگردون بیان کرد: شهرستان گچساران صنعت انقلاب بوده و تاکنون ۳۶۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اگر امروزه تحول در این شهر نفت‌خیز صورت می گیرد این حق آن است.

وی گفت: مردم دقت کنند چه کسانی از روی صداقت برای انقلاب کار می کنند و چه کسانی نیز از سفره انقلاب برداشت می کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: اگر مردم از کسی ناراحت هستند نباید آن شخص در کار باشد. باید اعتدال را رعایت کرده و به خواص توجه نکنید چون توجه به خواص خشنودی مردم را از بین خواهد برد.

تاجگردون بیان کرد: اگر احساس می شود در امور اجرایی ما خطایی رخ داده که مردم ما در شرایط فعلی آسیب می بینند باید عذر خواهی کرد. اگر انتقاد و تشکر انجام می شود و یا قانونی را تصویب می کنیم حرف ملت را می زنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه خط فقر در کشور سه میلیون تومان است، ادامه داد: باید حواسمان به کارکنان دولتی که زیر دو میلیون تومان حقوق دریافت می کنند باشد.

تاجگردون اضافه کرد: در سالجاری مستمری افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد افزایش یافت و این روند نیز در سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: همانگونه که ما نمایندگان از تریبون خود مطالبه سیاسی و امام جمعه نیز مطالبات دین را مطرح می کند دیگران هم حق دارند تا حرفهای خود را عنوان کنند. تعداد بیکاران زیاد شده و رشد فقر بالا رفته است.

وی افزود: نگذاشتیم در شرایط فعلی حامل های انرژی افرایش پیدا کنند و در سال آینده نیز هیچ گونه افزایش قیمت را نخواهیم داشت.  پروژه های بسیاری با اعتبارات بالایی در شهرستان گچساران در دست اجراست.

تاجگردون اضافه کرد: مردم پای نظام و انقلاب و تمامیت ارضی خود بایستند و یکدل و یکصدا مقابل دشمنان و ظلم ایستادگی کنند. قلم یا موشک فرقی نمی کند باید برای مردم تلاش کرد.

منبع: ایسنا