شناسهٔ خبر: 23562921 - سرویس اقتصادی
منبع: تسنیم | لینک خبر

یارانه صندوق کشمش استان قزوین به‌زودی واریز می‌شود

R41364/P1357/S6,63/CT11

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: یارانه تخصیص داده شده از سوی دولت نیز به استان ابلاغ شده که به حساب این صندوق واریز می‌شود تا با توانمندی‌های مالی صندوق مشکل باغداران تاکستان برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت تشکیل صندوق کشمش استان قزوین با حضور جمعی از مدیران اظهار داشت: تشکیل صندوق کشمش یکی از مصوبات مهم سفر هیئت دولت به استان قزوین است که با هدف حمایت از توسعه بخش کشاورزی، در جهت تبدیل کشاورزی سنتی به مدرن صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: صندوق کشمش با 51 درصد سهم تولید کنندگان و 49 درصد سهم دولت فعالیت‌های مقدماتی را آغاز کرده و به‌زودی با تشکیل مجمع، هیئت مدیره صندوق تشکیل می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: یارانه تخصیص داده شده از سوی دولت نیز به استان ابلاغ شده که به حساب این صندوق واریز می‌شود تا با توانمندی‌های مالی صندوق مشکل باغداران تاکستان برطرف شود.

حبیبی عنوان کرد: باید این صندوق ظرف یک ماه آینده در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم تشکیل شود و با تشکیل آن انسجام لازم بین تاکداران ایجاد شود تا امیدواری بین باغداران بوجود آید.

سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان در این جلسه گفت: همزمان با واریز سهم دولت به‌زودی هیئت مدیره صندوق در استان انتخاب می‌شوند.

فاطمه خمسه  مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین نیز با تشریح روند شکل گیری صندوق کشمش اظهار داشت: بمنظور تشکیل هیئت مدیره صندوق در روزهای آینده سهم دولت به حساب صندوق واریز می‌شود.

انتهای پیام/