شناسهٔ خبر: 23543223 - سرویس سیاسی
منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان فارس:

تحریم شخصیت‌های نظام اسلامی، نشانگر عصبانیت دولتمردان آمریکا است

نمایندگی فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس اعتقاد دارد که اقدام آمریکا در تحریم شخصیت‌های نظام اسلامی ایران، نشانگر عصبانیت دولتمردان بی‌تدبیر آن کشور به واسطه‌ اقتدار جمهوری اسلامی و مسئولان این نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی القاصی‌مهر در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تحریم شخصیت‌های شاخص نظام اسلامی، گفت: تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی نه تنها ایران اسلامی را تضعیف نکرده بلکه ما را در برابر استکبار تقویت هم کرده است.

وی اعتقاد دارد که اقدام آمریکا در تحریم شخصیت‌های نظام اسلامی ایران، نشانگر عصبانیت دولتمردان بی‌تدبیر آن کشور به واسطه‌ اقتدار جمهوری اسلامی و مسئولان این نظام است.

القاصی‌مهر با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر در سراسر جهان هستند، گفت: سردمداران ناپخته آمریکا با این اقدام خود نشان دادند که اصول اولیه قوانین بین الملل را نمی‌شناسند.

وی با بیان اینکه پیش از این رهبر معظم و فرزانه انقلاب با بینش والای خود اتفاقات امروز و هجمه آمریکا از بعد حقوق بشری را پیش بینی کرده بودند، گفت: این نشانه دشمن شناسی عمیق رهبر معظم انقلاب است؛ بی‌شک تا زمانی که در مسیر منویات ایشان گام برداریم هرگز گزند و آسیبی به کشور نمی‌رسد.

القاصی‌مهر عدم شناخت مدعیان حقوق بشر از تفاوت‌های مذهبی، فرهنگی و هنجارهای اجتماعی را علت برداشت ناصحیح از قوانین و احکام اسلامی دانست و گفت: این مدعیان دروغین حتی در طول سالیان متمادی تلاش نکرده‌اند شناخت خود نسبت به جامعه ایران را کامل کنند و همواره مبنای تصمیمات خود را دیدگاه‌های سیاسی و دشمنی با  مردم و نظام جمهوری اسلامی قرار داده‌اند.

وی اقدام آمریکا را ناشی از عصبانیت سردمداران این کشور از شکست در حمایت از برهم‌زنندگان ثبات در ایران دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای مدعی باید بدانند که حقوق بشر را نمی‌توان به صورت یک طرفه و بر اساس برداشت‌های شخصی و مغرضانه به جوامع تحمیل کرد.

القاصی‌مهر ضمن محکوم کردن تحریم شخصیت‌های برجسته کشور به بهانه‌های واهی گفت: این اقدام نمایانگر عصبانیت استکبار از اقدام قاطعانه مسئولان نظام به خصوص مواضع سخت و قاطعانه رئیس قوه قضائیه در برابر نقض مکرر حقوق بشر توسط آمریکا در نقاط مختلف دنیا است.

رییس کل دادگستری فارس گفت: این اقدام خارج از عرف آمریکا، نشانه‌ استیصال آنان در مقابله با نظام مقتدر جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام