شناسهٔ خبر: 23537854 - سرویس ورزشی
منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

چهره های سرشناس دنیای فوتبال قبل و بعد از عمل زیبایی دندان! +تصاویر

تقریبا هیچ فوتبالیستی را پیدا نمی کنید که دندان هایش را به دست متخصصان نسپرده باشد تا از دندان های به هم ریخته و زردش ردیفی درخشان از مرواریدهای سفید و درخشان بسازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سان ، هر چه باشد ستاره ها مدام در دید هستند و باید کاری کنند تا چهره شان بهتر به نظر برسد. این ستاره ها حالا مثل هنرپیشه های درجه یک این نیاز را در خود احساس می کنند چهره خود را زیباتر کنند. اکنون این ستاره ها با ترمیم دندان های به هم ریخته خود چهره و لبخند قشنگ تری دارند. این فوتبالیست ها برای زیباتر شدن دندان هایشان هزاران پوند پول خرج کرده اند.

در رئال مادرید رونالدو و بیل سرآمد ستاره هایی هستند که دندان های خود را ترمیم کرده اند. فیلیپه کوتینیو ستاره جدید و 145میلیون پوندی بارسلونا نیز سرآمد «دندان قشنگ» های بارسلونا است!

بارزترین مثال فوتبالی همان کریستیانو رونالدو است، چند سال پیش او دندان های زرد و به هم ریخته ای داشت اما اکنون دندان های مرتب و سفیدی دارد.

گرث بیل اما مشکل به هم ریختگی دندان نداشت، مشکل این بود که دندان هایش زرد بودند.

مشکل کوتینیو ستاره جدید بارسلونا و دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال اما همانند رونالدو بود. کوتینیو نه تنها دندان های زردی داشت که کاملا هم به هم ریخته بود. او که در ریودوژانیرو بزرگ شد پس از اینکه به لیورپول پیوست به سرعت دندان های به هم ریخته و زرد خود را به دست یک متخصص حاذق سپرد. او حالا در کنفرانس های خبری خود با افتخار لبخند می زند و دندان هایش را به رخ می کشد.

یکی از بدشکل ترین دندان های فوتبالی ها به براندان راجرز سرمربی سابق لیورپول مربوط می شود. کافی است دو عکس وی را قبل و بعد از عمل زیبایی ببینید:

و اما رونالدینیو... دندان های این اسطوره برزیلی آنچنان ناجور بود که یک متخصص مشهور آمریکایی به او گفت رایگان دندان هایش را درست می کند. اکنون رونالدینیو تفاوت زیادی با گذشته دارد هر چند هنوز دندان هایش به شکلی تقریبا غیر عادی خیلی جلوست:

گری لینه کر اسطوره فوتبال انگلیس هم دندان های زردش را سر و سامان داد. هر چه باشد او کارشناس شبکه های تلویزیونی است و برای او صورت خوشی نداشت با همان دندان های زرد در برنامه های زنده لبخند بزند و کارشناسی کند:

فیرمینیو دیگر بازیکن برزیلی باشگاه لیورپول نیز اینگونه دندان های خود را درست کرد، او زمانی که به برزیل رسید دندان های زشتی داشت:

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول نیز دندان های بسیار زردی داشت. او تا همین چند ماه پیش برای جرم گیری دندان هایش مقاوت کرد!