شناسهٔ خبر: 23532099 - سرویس فرهنگی
منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد بهمن ماه برگزار می‌شود

R41452/P1361/S6,69/CT1

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج در بهمن ماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا دهبانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج در بهمن ماه امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته به گونه‌ای که در کنار این مهم نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه حمل بار به استان نزدیک به 20 میلیون تومانبوده که برعهده فرهنگ و ارشاد است، عنوان کرد:  نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج با بیش از 45 هزار عنوان و 800 هزار جلد کتاب در 200 غرفه و با حضور 270 ناشر کشوری و تعدای ناشر استانی برگزار می‌شود.

دهبانی‌پور ابراز کرد: نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دهه فجر از 16 بهمن به مدت یک هفته با حضور ناشران برتر و شاخص کشوری در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نمایشگاه کتاب را مهمترین رویداد فرهنگی استان عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم نهایت همکاری را داشته باشند.

دهبانی‌پور معرفی آداب و رسوم و اجرای برنامه‌های با جامعه هدف کودکان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب عنوان کرد و گفت: 600 ناشر برای نمایشگاه کتاب ثبت نام کرده که از این تعداد تنها 270 ناشر انتخاب شد.

انتهای پیام/