شناسهٔ خبر: 23531832 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیروزی شیرین بایرن مونیخ در خانه لورکوزن

بایرن مونیخ در اولین دیدار از نیم فصل دوم رقابت های بوندس لیگا موفق شد با نتیجه 3-1 در خانه بایرلورکوزن به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یوپ هاینکس که نیم فصل اول را با 4 پیروزی پیاپی و برتری 11 امتیازی در صدر جدول به پایان برده بودند، امشب هم با گل های خاوی مارتینز، فرانک ریبری و خامس رودریگز در خانه لورکوزن به پیروزی رسیدند تا فاصله شان با شالکه، تیم دوم جدول، به 14 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

بازی با برتری بایرنی ها آغاز شد و در دقیقه 5 بازیکنان این تیم توانستند اولین موقعیت جدی را روی دروازه لورکوزن ایجاد کنند؛ اما حضور به موقع کریم بالعربی، مانع از گلزنی فرانک ریبری شد.

 

پس از این تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت؛ اما موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه بایرن ایجاد نشد.

 

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 32، این بایرنی ها بودند که به گل رسیدند.

 

روی یک ضربه کرنر بود که توپ روی تیر دوم به ویدال رسید. ضربه سر او را دروازه بان لورکوزن برگشت داد؛ اما توپ برگشتی را خاوی مارتینز با ضربه ای دقیق، تبدیل به گل کرد.

 

 

 

 

بعد از این گل از ضرباهنگ بازی کاسته شد و تیم میزبان علی رغم اینکه عقب افتاده بودند، موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند؛ اما بازیکنان لورکوزن خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت بسیار خوب روی دروازه بایرن ایجاد کردند؛ اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند.

 

در مقابل این بایرن مونیخ بود که در دقیقه 59 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که ریبری در سمت راست محوطه جریمه لورکوزن صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بی نقص، حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

 

 

بازیکنان لورکوزن که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 70، یکی از گل های خورده را جبران کردند. کوین فولند که پشت محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت شده بود، یک شوت محکم به سمت دروازه زد که توپ بعد از برخورد به پای مدافع بایرن وارد دروازه شد.

 

حملات لورکوزن بعد از این گل شدت گرفت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 76 به گل تساوی برسند؛ اما حضور به موقع نیکلاس سوله، دروازه بایرن را نجات داد.

 

تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی تا دقایق پایانی ادامه داشت؛ اما این بایرن بود که در وقت های اضافه توسط خامس رودریگس به گل سوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه تماشایی خامس، به گوشه دروازه لورکوزن رفت تا بایرن در این دیدار دشوار، به پیروزی 3-1 برسد.