شناسهٔ خبر: 23531762 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

ماجدی: استقلال مقابل سایپا زود به لاک دفاعی رفت/مدافعان تیم شفر ناهماهنگ هستند

یک کارشناس فوتبال گفت: استقلال در بازی با سایپا خیلی زود به لاک دفاعی فرو رفت.

صاحب‌خبر -

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تساوی یک بر یک استقلال مقابل سایپا گفت: به نظرم استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد و توانست دروازه حریف را هم با فشار اولیه‌ای که آورد باز کند. استقلال در آغاز بازی سرحال بود اما بعد از گل خیلی زود به لاک دفاعی فرو رفت. تعویض‌هایی هم که شفر انجام داد باعث شد سیستم استقلال بیشتر دفاعی شود. سایپا هم زیرکانه حمله می‌کرد و دو بار توپ را به تیرک دروازه استقلال کوبید.

وی افزود: در این بازی استقلال فلسفه بهترین دفاع، حمله است را اجرا نکرد و در لاک دفاعی خود باقی ماند و با این شیوه بازی مشخص بود که دروازه استقلال باز می‌شود. آبی‌پوشان تهرانی در دیدار با سایپا چهره خوب هفته‌های گذشته‌شان را نداشتند.

ماجدی با اشاره به وضعیت خط دفاع استقلال گفت:‌ مدافعان وسط استقلال هنوز با هم هماهنگی لازم را ندارند. در گلی که سایپا زد، یارگیری من تو من به‌خوبی انجام نشد و برخی از بازیکنان هم نظاره‌گر بودند تا ببینند بازیکن سایپا چه کار می‌کند. درواقع جا‌گیر و یارگیری خوبی نداشتند. به‌جز صحنه گل‌، در صحنه‌های دیگر هم در یکی ـ دو ضربه ایستگاهی همین اتفاق رخ داد که توپ یک‌بار به تیرک دروازه استقلال روی ضربه ایستگاهی خورد.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه امکان دارد که بازی استقلال تحت رکوردشکنی دروازه‌بانی این تیم قرار بگیرد، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مربی مثل شفر که گرما و سرمای فوتبال را چشیده است، چنین تفکری داشته باشد. البته من ذهنیت بازیکنان را نمی‌دانم، اما سیستم اصلی شفر بعید است که فقط به خاطر گل نخوردن بوده باشد.

وی در مورد اینکه شفر اعلام کرد جای جباروف در خط هافبک استقلال خالی بود، گفت: من بازی پارس جنوبی و نفت آبادان را هم از نزدیک دیدم. در تیم صنعت نفت هم غیبت بازیکنی مثل جاسم کرار که یک بازی‌ساز است خالی بود و به چشم آمد. در استقلال هم همین شرایط حاکم بود. شاید اگر جباروف برای استقلال بازی می‌کرد، وضعیت آبی‌پوشان در این بازی بهتر می‌شود.

انتهای پیام/