شناسهٔ خبر: 23531452 - سرویس استانی
منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حمایت ازسرمایه گذاران بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ایجاد رونق در حوزه‌های مختلف استان بویژه حوزه گردشگری، نیازمند حمایت قاطع از سرمایه‌گذاران هستیم .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عزیز فیلی خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برگزاری جشنوارههای گردشگری توسط سازمان مدیریت و برنامهریزی استان شد و افزود: این جشنوارهها باید سالانه برگزار شده تا جا انداخته شوند .

وی بیان کرد: شهرداری یاسوج، شرکت آب منطقهای، محیط زیست و اداره ورزش و جوانان در نشستی مسأله اجرای طرح قایقرانی زیر پل بشار یاسوج را بررسی کرده و این موضوع را نیز در نظر بگیرند که در صورت اجرای طرح باید مسائل ایمنی رعایت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اخذ هزینههای زیاد از سرمایهگذار غار دهشیخ برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، خاطرنشان کرد: بحث اطلاعرسانی از مقولههای مهمی است که باید انجام شود، اگر قرار است وجهی برای نصب بیلبورد از سرمایهگذاران گرفته شود باید منصفانه باشد . فیلی تصریح کرد: دولت و دستگاههای مربوطه به علت کمبود منابع قادر به ایجاد برخی زیرساختهای مورد نیاز نیستند بنابراین باید در این راستا از بخش خصوصی حمایت کنیم و با شیوه برخوردی که در حال حاضر دستگاههای ما با سرمایهگذاران دارند هیچ سرمایهگذاری به سراغ استان ما نمیآید . وی ادامه داد: تعدد تابلوهای غیرمجاز در شهر یاسوج مشکلاتی را ایجاد و چهره این شهر را نازیبا کرده که لازم است این موضوع در کمیته جداگانهای بررسی شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راهها و شهرهای این استان در محاصره تابلوهای بیارتباط به راه و شهر هستند، خواستار ساماندهی و جمع آوری این تابلوها توسط راهداری و شهرداریها شد .

فیلی با اشاره به اهمیت ستاد خدمات سفر عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین نقاط گردشگری کشور است که همواره در ایام عید پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور است .

وی تاکید کرد: فرمانداران باید کمیتههای خدمات سفر را در شهرستانها تشکیل داده و شهرداریها، راهداری و حمل و نقل جادهای باید نسبت به زیباسازی جادهها و مبلمان شهری اقدام کنند . معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هزینههای مورد نیاز ستاد خدمات سفر، اضافه کرد: اگر بخواهیم سفر خوبی انجام شود و دستگاهها در طول تعطیلات به حال آمادهباش باشند باید منابع موردنیاز برای این کار را تامین کنیم.