شناسهٔ خبر: 23529138 - سرویس ورزشی
منبع: جماران | لینک خبر

یک کارشناس داوری: دروازه‌بان مشکی‌پوشان باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری فوتبال ایران می‌گوید در دیدار پرسپولیس و مشکی‌پوشان داور باید با عین افشار را اخراج می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره داوری دیدار مشکی‌دوشان و پرسپولیس گفت: پیام حیدری قضاوت خوبی داشت و برخورد خوبی با بازیکنان داشت. او توانست بازی را کنترل کند اما دو تصمیم اشتباه گرفت.
سلیمانی ادامه داد: او یک آفساید به اشتباه برای شاگردان عنایتی اعلام کرد و همچنین باید در دقیقه ۲۹ و زمانی که در بیرون از محوطه جریمه توپ به دست محمد عین افشار دروازه‌بان مشکی‌پوشان برخورد کرد و از مسیر منحرف شد، این دروازه‌بان از زمین مسابقه اخراج می‌شد. همچنین گل پرسپولیس نیز به درستی خطا گرفته نشد زیرا نه توپ از خط رد شد و نه خطایی روی مدافع حریف انجام شد.
او همچنین درباره قضاوت بنیادی‌فر در دیدار استقلال و سایپا گفت: بنیادی‌فر آینده داوری فوتبال ایران است. او تصمیم‌های خوبی گرفت و عملکرد مناسبی را داشت. جای‌گیری‌های او به موقع بود و تنها نقطه تاریک قضاوت او کم گرفتن اوقات تلف شده در نیمه دوم بود. ۶ دقیقه از زمان بازی صرف مصدومیت دروازه‌بان استقلال شد و ۶ تعویض نیز صورت گرفت. بنیادی‌فر می‌توانست حداقل ۸ یا ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کند. بجز این مورد ایراد دیگری در قضاوت این داور وجود نداشت و گل استقلال نیز سالم بود و خطا یا آفسایدی صورت نگرفت.