شناسهٔ خبر: 22891018 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

احمدی: کسب مدال در قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

بانوی تیرانداز المپیکی ایران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا رقابت‌های ویژه‌ای است اما کسب مدال و عنوان‌های بالا دور از دسترس نیست.

صاحب‌خبر -

الهه احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط اردوهای تیم ملی تفنگ اظهار کرد: خدا را شکر شرایط اردوها روز به روز بهتر می‌شود. در کنار کادر فنی تیم ملی، مربی روانشناس، ماساژور و پزشک نیز اضافه شده و شرایط را بهتر کرده است. اردوها مستمر است و در رشته بادی دیگر مشکلی وجود ندارد. تنها یکسری مسائل تکمیلی وجود دارد که ان‌شاءالله در آینده درست خواهد شد. شرایط خودم هم خوب است.

او در ادامه درخصوص رقابت‌های قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا در ژاپن گفت: قهرمانی آسیا رقابت‌های ویژه‌ای است. تعداد شرکت کننده‌ها نسبت به دوره‌های قبل خیلی بالا است. همه افرادی که می‌خواهند در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند در این مسابقه‌ها حاضر خواهند شد. آن‌ها می‌خواهند در این مسابقه خود را محک بزنند و رکوردها و رده‌های خود را ارزیابی کنند تا بدانند در بازی‌های جاکارتا چه اتفاقی برایشان رخ خواهد داد.

احمدی چین، ژاپن و کره را از حریفان اصلی دانست و گفت: در ژاپن حریفان قدری هم در تیمی و هم در انفرادی خواهیم داشت. رقبایی که خیلی کار و تمرین کرده‌اند، هرچند که تیم ایران هم شرایط خوبی دارد. ولی خب شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان تخمین زد چه پیش می‌آید. مشخص نیست که ایرانیان جایگاه قبلی خود را حفظ و یا آن را ارتقا می‌دهند ولی همه تیم ملی تلاش خود را برای این منظور خواهند کرد تا بهترین‌ها رقم بخورد.

بانوی تیرانداز المپیکی خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبل قهرمانی آسیا، همیشه همراه تیم به مقام اولی یا دومی رسیدیم. در بخش انفرادی هم تنها یک بار و در سال ۹۴ به مقام نقره دست یافتم. البته در قهرمانی آسیای تهران حضور نداشتم.

احمدی در پایان گفت: ما فقط می‌توانیم تلاش کنیم. چیزی را نمی‌توان تخمین زد. در رشته‌هایی مثل تیراندازی که رکوردی است پیش‌بینی کردن سخت است. در تفنگ بادی بالغ بر ۵۰ نفر ورزشکار در خط آتش قرار می‌گیرند که نهایتا ۲۰ نفر آن‌ها را بتوان آنالیز کرد ولی نمی‌توان بقیه را پیش‌بینی کرد. البته تیراندازی به شرایط روحی فرد نیز بستگی دارد. امیدوارم که در آن روزها شرایط برای همه تیراندازان خوب باشد و بتوانیم عنوان‌های خوبی را بگیریم. کسب مدال و عنوان‌های بالا دور از دسترس نیست.

انتهای پیام