شناسهٔ خبر: 22886617 - سرویس سیاسی
منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

۱۷ آذر در سراسر ایران | تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی مردم

- همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جهان اسلام و امت بزرگ رسول‌الله دعوت کردتا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، در پی اعلام تـصمیـم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس ضمن محکوم‌نمودن این تـصمیم ابلهانه و رذیلانۀ رئیس جمهوری امریکا با صـدور اطـلاعیــۀ فــراخـوان و دعـوت عمـومـی از ملــت بــزرگ، شـــریـف و اسـتکبارســتیـز ایــران اســلامی دعــوت کرد تا پـس از اقــامــۀ نــماز بـاشــکوه جــمعـه این هفته در ســراســر کشــور خشــم و نـفـرت و انـزجـار خـود را از آمریـکای مســتـکبر و جنـایتـکار و رژیم سـفاک و کـودک‌کـش صـهیـونیـســتـی و این اقدام دیوانه‌وار و ابلهانه فریاد کنند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تصمیم ابلهانه، تحریک‌آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن رسوایی و آشکارسازی نیّات پلید، شوم و شیطانی دولت مستکبر و مستبد آمریکا و بی‌اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد آن دسته از کشورها و ملت‌های جهان که هنوز به بی‌طرفی این کشور در روند سراب‌گونه مذاکرات صلح باور دارند آن را نشانی آشکار از ترس و استیصال آمریکا از انتفاضۀ بزرگ آزادسازی فلسطین می‌داند.

بایستی اذعان کرد فلسطین بســیار بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبلۀ اول امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند و به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.

فـردا جمعه، یـکپارچـه سراسر ایران اسلامی، روز اعلام و فریاد نفرت و انزجار و خشم انقلابی ملت بزرگ و ضد استکباری ایران علیه آمریکای جنایت‌پیشه و رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی خواهد بود.

ایران اسلامی فردا پس از اقـامـۀ نمـاز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه در تهران و مصلی‌ها و میعادگاه‌های بیش از 1000 شهرستان و شـهر و بخش در سـراسـرکشـور فـریـاد " مرگ بر امـریکـا" و "مرگ بر اسـرائیل"سـر خواهد داد.

شــورای همــاهنـگی تبـلـیـغات اســلامـی نیز از «جهان اسلام» و"امت بزرگ رسول‌الله" دعوت می‌کند تا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

این مراسم تظاهرات فـردا پس از اقامـۀ نماز جمعـه از درب‌های خروجی مصلی تهران برگزار خواهد شد.