شناسهٔ خبر: 22883452 - سرویس سیاسی
منبع: خامنه‌ای.آی‌آر | لینک خبر

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان

صاحب‌خبر -

بسم الله الرحمن الرحیم
 

اکنون که جناب حجة‌الاسلام آقای حاج سیّد یحیی جعفری از امامت جمعه‌ی کرمان کناره گیری کرده‌اند با تشکر فراوان از خدمات و زحمات طولانی آن روحانی مردمی و خدوم، جنابعالی را که از شایستگی لازم برخوردار و دارای حسن سابقه در عرصه‌ی تبلیغ و سلوک دینی و مردمی میباشید به نمایندگی خود در استان و امامت جمعه‌ی شهر کرمان منصوب میکنم.

مردم نجیب و عزیز کرمان، جایگاه احترام‌برانگیزی در دوران مبارزات نهضت اسلامی و نیز دوران پس از انقلاب، کسب کردند و این به برکت فداکاری هوشمندانه و حضور آگاهانه‌ی آنان در همه‌ی حوادث مهم نظامی و سیاسی و اجتماعی چند ده ساله بود. چه در فصل درخشان دفاع مقدس و چه در فصل مواجهه با حوادث طبیعی تلخ و چه در فصل پیشامدهای تعیین کننده‌ی سیاسی، مردم آن استان آزمون موفقی از خود نشان دادند و چهره‌های برجسته‌ئی از میان خود به ملت ایران تقدیم کردند.

اکنون جنابعالی در میان این مردم عزیز و محبوب، به قبول وظیفه سنگینی مفتخر گشته‌اید. امید است به بهترین وجه از عهده‌ی آن برآئید. انس با عامه مردم، معاشرت با جوانان، همکاری با دانشگاهیان و فرزانگان، تقویت جدّی جبهه‌ی فرهنگی انقلاب، ارتباط مستمر با علمای اعلام و بهره گیری از توان و ابتکار جوانان انقلابی و مومن و غنی کردن محتوای نمازجمعه را از جنابعالی انتظار دارم و توفیقاتتان را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

سیّد علی خامنه‌ای
  ۱۵ آذر ۹۶