شناسهٔ خبر: 22880440 - سرویس فرهنگی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفر به داخل آناتومی بدن انسان با موزه «کورپوس»

بازدیدکنندگان موزه کورپوس به نوعی مسافران داخل آناتومی بدن انسان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از موزه‌های کشور هلند با عنوان «کورپوس» شناخته می‌شود. بنای این ساختمان به شکل مدل غول‌آسای آناتومی بدن انسان ساخته شده است.

سفر به داخل آناتومی بدن انسان با موزه کورپوس

 بنابراین گزارش، بازدیدکنندگان ساختمان ۳۵ متری موزه کورپوس می‌توانند پس از ورود به این ساختمان با اجزای مختلف آناتومی بدن انسان آشنا شوند. آن‌ها با ورود به ساختمان موزه «کورپوس» به داخل آناتومی بدن انسان سفر می‌کنند و با شگفتی‌های بدن خودشان بیشتر آشنا می‌شوند.

سفر به داخل آناتومی بدن انسان با موزه کورپوس


شایان ذکر است موزه کورپوس با موضوع زیست‌شناسی انسان تأسیس شده است. این موزه بازدیدکنندگانش را با اجزای آناتومی بدن انسان و نحوه کارکرد آن‌ها آشنا می‌کند. این بازدیدکنندگان به صورت ملموس با کارکرد اجزای مختلفی، چون عضلات، رگ‌های خونی، کبد، ریه، کلیه و دندان‌ها آشنا می‌شوند.

سفر به داخل آناتومی بدن انسان با موزه کورپوس


گفتنی است موزه «کورپوس» در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و مشاوران آن ۲۵ کارشناس از حوزه‌های متفاوت پزشکی هستند. این موزه سبک زندگی سالم و رژیم غذایی متعادل را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند و آنها را به مخاطبانش می‌آموزد. یادآور می‌شود موزه «کورپوس» در نوع خودش بي نظير است.

انتهای پیام/