شناسهٔ خبر: 22640208 - سرویس بین‌الملل
منبع: مهر | لینک خبر

سناتور روس:

دخالت در کار ترامپ نشده بود روابط با مسکو گسترش می‌یافت

رئیس کمیته بین الملل شورای روسیه با اشاره به اهمیت همکاری مسکو و واشنگتن اعلام کرد که این همکاری می تواند باعث حل بسیاری از مسائل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «کنستانتین کوساچف» رئیس کمیته بین الملل شورای روسیه در خصوص تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که همکاری روسیه و آمریکا در زمینه های مختلف از جمله بحران اوکراین و سوریه، نشان از اهمیت این رابطه دارد و می تواند مسائل زیادی را حل کند.

کوساچف در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: گفتگوی طولانی و قابل توجهی که بین پوتین و ترامپ صورت گرفت نشان می دهد که مسائل زیادی در رابطه روسیه و آمریکا باقی مانده است که باید بدون پیش شرط و در شرایط برابر مورد بحث قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد که روسای جمهور روسیه و آمریکا مسائلی را مورد بررسی قرار دادند که پیش شرط مهمی برای پیشرفت روابط دوجانبه هستند.

کوساچف افزود: من مطمئن هستم که اگر طرف آمریکایی، کنگره و سرویس های ویژه، در گفتگو بین دو رئیس جمهور دخالت نکرده بودند، بسیاری از توافقنامه ها نه تنها قطعی شده بود، بلکه به اجرا نیز درآمده بود.