شناسهٔ خبر: 22630401 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطر جدی که داعش در صورت قدرت‌گیری برای ایران داشت + تصاویر و فیلم

اگر داعش در عراق و سوریه قدرت می‌یافت خطری جدی برای جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان به حساب می آمد.

صاحب‌خبر -

+تصاویر و فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی اخیر رزمندگان محور مقاومت و پایان سیطره چند ساله گروهک تروریستی تکفیری داعش بر سوریه یادآوری ابعاد حضور داعش در سوریه و عراق و اهداف این گروهک خالی از لطف نیست.

نام داعش مخفف"الدولة الإسلامية فی العراق والشام" است و اگر بخواهیم هدف این گروهک را از روی نام مشخص کنیم، باید  بگوییم هدف اصلی این گروهک تکفیری تشکیل حکومت خودخوانده در عراق و سوریه است اما اگر تنها به قضاوت درباره اسم این گروه تکفیری بسنده کنیم ساده لوحی است.

با بررسی تهدیدات و موضع‌گیری‌های داعش تا حدودی می توانیم به هدف این گروهک تروریستی پی ببریم اما پیش از آن نظر رهبر انقلاب درباره نقش کشور های استعماری در تشکیل این گروهک ها قابل تامل است.

رهبرمعظم انقلاب درباره نقش کشورهای استعمارگر در تشکیل گروه های تکفیری می فرمایند:

"ماندگاری انقلاب اسلامی برای دنیای استکبار بهت آور است. تشکیل گروه های تکفیری برای این است که انقلاب را از بین ببرند."

خطر جدی که داعش در صورت قدرت گیری برای ایران داشت+تصاویر و فیلم

داعش تاکنون تهدیداتی علیه کشورمان انجام داده است و در این راه تلاش‌هایی کرده است. داعش با اینکه می دانست توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد اما دست از پرگویی و تهدیدات تو خالی برنداشت. دلیل اینکه داعش به کشورمان حمله نکرد نداشتن توان نظامی برای حمله به ایران بود.که اگر این گروهک توان نظامی حمله به ایران را داشت برای حمله به ایران درنگ نمی کرد و تلاش می کرد ایران را نیز به مانند عراق و سوریه ناامن کند. نمونه ای از تلاش داعش برای به هرج و مرج کشاندن کشورمان حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) بود که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان شد. به نوعی می توان گفت این حادثه نهایت توان داعش برای عملیات در این سوی مرز های جمهوری اسلامی ایران بود.

داعش در این مدت تهدیدات زیادی را متوجه جمهوری اسلامی ایران کرد که  تصاویر و فیلم های آن در فضای مجازی  موجود است.بخشی از تهدیدات داعشیان را می توانید مشاهده می کنید:

 +تصاویر و فیلم

+تصاویر و فیلم

فیلم زیر نیز مدتی قبل در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم کودک داعشی ایران را با زبان فارسی تهدید می کند:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6330675/7093198?width=400&height=300"></script></div>

داعش از رژیم صهیونیستی عذرخواهی کرد!

اما روی دیگر سکه عجیب است.همان داعشی که وحشیانه ترین و زشت ترین اعمال را روی مردم انجام می دهد و ایران را تهدید می کند، از رژیم غاصب صهیونیستی بابت حمله به آنها عذرخواهی  می کند!

+تصاویر و فیلم

به وضوح مشخص است که هدف از تشکیل داعش جنگ نیابتی با ایران از طرف محور غربی_عربی_عبری است. زیرا با حضور داعش در منطقه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی از اولویت خارج می شود و کشورهای محور مقاومت درگیر مبارزه با داعشیان می شوند که این مطلوب غربی‌ها و رژیم صهیونیستی است.

 بر کسی پوشیده نیست که اگر داعش قدرت می گرفت آنگاه باید در مرزهای کشورمان و حتی این سوی مرز ها به مصاف آنها می رفتیم.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم این مساله را این گونه تبیین می کنند:

"اگر اینها مبارزه نمی‌کردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمی‌شد، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها می‌جنگیدیم و جلوی اینها را می‌گرفتیم. در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا ".کردند

+تصاویر و فیلم

اگر مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان مدافع حرم از کشورهای محور مقاومت نبود، با قدرت گرفتن داعش و سقوط عراق و سوریه کشور عزیزمان ایران در معرض ناامنی و هجوم وحشیانه داعش قرار می گرفت. پیروزی محور مقاومت در بوکمال علاوه بر اینکه باعث شادی مردم سوریه و عراق، مردم عزیز کشورمان را نیز شاد کرد. یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در بهار آزادی عراق و سوریه گرامی باد. جای شهدا خالی!

انتهای پیام/

اگر داعش قدرت می‌گرفت چه اتفاقی می افتاد؟