شناسهٔ خبر: 22583609 - سرویس سیاسی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وحید حقانیان: قصد توهین به دولت و معاون اول را نداشتم/ ۲۵ سال است با جهانگیری همکارم

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - میزان نوشت: روز گذشته کلیپی از وحید حقانیان در فضای مجازی منتشر شد. در پی انتشار این کلیپ در فضای مجازی وحید حقانیان در مورد آن توضیحاتی ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

حقانیان در بخشی از این کلیپ می‌گوید: در جمع جهادگران نکته‌ای را گفتم که علی الظاهر به معاون اول رئیس جمهور برخورده است. جمعی که در آن مساله را عنوان کردم خصوصی بود و قرار نبود پخش شود.

وی با اشاره به همکاری طولانی مدت خود با معاون اول رئیس جمهور ادامه می‌دهد: قصد توهین یا جسارت به معاون اول یا دولت را نداشتم. 25 سال است با جهانگیری همکارم.

حقانیان در بخش دیگری از توضیحات خود آورده است: واقعیت این است که در مسائل مختلف نباید بحث را سیاسی کنیم. خط گسلی در این منطقه بوده است و زلزله امده، یک بخش آن هم مسکن مهر است که اتفاقا سازه سالم است و کارشناسان دیده‌اند.

وحید حقانیان ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر در منطقه سرپل ذهاب حضور دارد می‌گوید: الان در منطقه‌ای که هستم(سرپل ذهاب) ساختمان‌های شخصی ساز و بتونی هستند که همه فرو ریخته‌اند چون روی خطر گسل بوده‌اند. مردم اینجا آلام و مشکلات زیادی دارند و باید آلام آن‌ها را کم کنیم نه اینکه بحثی را مطرح کنیم که 12 میلیون مسکن نشین مهر هم مشکل پیدا کنند و نگران شوند.

2727