شناسهٔ خبر: 22557561 - سرویس اجتماعی
منبع: جماران | لینک خبر

توقیف خودرو سواری کیا با ۵۰میلیون خلافی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف سواری کیا با ۵۰ میلیون خلافی پرداخت نشده توسط پلیس

صاحب‌خبر -

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف سواری کیا با ۵۰ میلیون خلافی پرداخت نشده توسط پلیس راه ارومیه - مهاباد توسط راهنمایی و رانندگی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، سرهنگ مالکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در خصوص مهمترین رخدادهای پلیس استان در طی هفته گذشته گفت: مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌های ارجاعی قضایی در شش ماهه اول سال جاری که به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان مراجعه شده بود و با رضایت طرفین پرونده مخدومه اعلام شدند. 

وی افزود: انهدام باند سارقان کوله باغ در شهرستان ماکو با دستگیری سه نفر سارق که به ۱۱ فقره سرقت اعتراف و ارزش اموال مکشوفه از سارقان ۶۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی درباره توقیف سواری خودرو کیا با ۵۰ میلیون خلافی اظهار داشت: این خودرو در جاده ارومیه - مهاباد در حال تخلف رانندگی توسط نیروهای پلیس راهنمائی و رانندگی توقیف و بعد از استعلام مشخص شد که این خودرو ۵۰ میلیون خلافی پرداخت نشده در سابقه خود دارد که با هماهنگی‌های انجام شده این خودرو به پارکینگ هدایت شد.