شناسهٔ خبر: 22520124 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه مراغه: محرومیت زدایی از دغدغه های اصلی این نهاد است

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار رضا سامی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از طرح احداث پل های روستای گلچوان این شهرستان افزود: سپاه همواره در کنار مردم بوده و علاوه بر تامین امنیت و آرامش، در زمینه محرومیت‌ زدایی نیز پیشگام بوده است.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار سپاه در محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور ادامه داد: وجود فقر و محرومیت در جامعه برای سپاه رنج آور بوده زیرا این نهاد مقدس متعلق به مردم است.
وی اضافه کرد: سپاه برای مقابله با هرگونه اقدام و تهدید علیه مردم، کشور، نظام و انقلاب آمادگی کامل دارند.
وی گفت: این نهاد انقلابی در طرح های ملی، بهره برداری از توان متخصصان در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت زدایی، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و جهادی با بهره گیری از ظرفیت های بومی، محلی و کمک به امداد رسانی در حوادث و سوانح غیر مترقبه در جامعه، نقش بی بدیل خود در خدمات رسانی به آحاد مردم ایفا کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه بسیج و سپاه مقدس نگهبان دستاوردهای انقلاب هستند، افزود: بسیج همواره در زمینه اجرای طرح های عمرانی، جهادی و محرومیت زدایی در راستای اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی اهتمام می کند.
به گزارش ایرنا، در این آیین، بهره برداری از 2 پل مواصلاتی روستای گل چوان آغاز شد.
این طرح عمرانی به همت بسیج سازندگی مراغه و مردم این روستا در قالب طرح محرومیت زدایی با 100 میلیون ریال در مدت شش ماه احداث شده است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487

انتهای پیام /*