شناسهٔ خبر: 22519163 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای طرح کارگاه های دارای فعالیت 10 گانه در گیلان

رشت - ایرنا - معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از اجرای طرح کارگاه‌های دارای فعالیت 10 گانه در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان به ایرنا، وحید طیفوری بیان داشت: مرکز آمار ایران به عنوان متولی اصلی تأمین آمارهای مورد نیاز برنامه‌ریزان، هر سال طرح‌های آماری مختلفی را به اجرا درمی‌آورد و در همین راستا اجرای طرح آمارگیری از کارگاه‌های دارای فعالیت‌های 10گانه مرتبط با حساب های ملی، به صورت نمونه‌گیری از نیمه آبان ماه تا نیمه آذرماه امسال اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح به کارگاه‌های مختلف از جمله اقامتگاه‌های عمومی، فعالیت‌های تولید فیلم سینمایی، حقوقی و حسابداری، معماری و مهندسی، تحلیل و آزمایش فنی، حرفه‌ای، علمی و فنی، دفترهای مرکزی، فعالیت‌های اجاره‌‌داری و استخدام، اداره دفتر کار، پشتیبانی دفترکار و تعمیر رایانه و کالاهای شخصی و خانگی مراجعه و اطلاعات موردنیاز طرح مورد پرسش قرار می گیرد.
طیفوری با بیان اینکه این طرح در سال‌های مختلف به صورت نامتناوب و موردی اجرا شده ، افزود: این طرح آخرین بار در طرح جامع بازرگانی 1394 و 1395 در استان به اجرا درآمده است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان به اهداف طرح کارگاه‌های دارای فعالیت 10 گانه اشاره و خاطرنشان کرد: تعیین ارزش افزوده، ارزش تشکیل سرمایه ثابت، ارزش مصارف واسطه‌ای، ارزش ستانده، حجم اشتغال و تعداد کارکنان از جمله اهداف طرح است که به تفکیک تمامی کدهای طرح قابل انتشار است.
وی یادآور شد: سمینار آموزشی طرح یادشده، 13 و 14 آبان ماه جاری برای رده های اجرایی برگزار شد.
2007/7294

انتهای پیام /*