شناسهٔ خبر: 22517670 - سرویس اجتماعی
منبع: فارس | لینک خبر

رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد:

نمایشگاه رسانه های دیجیتال میزبان 120 استارتاپ و 40 رسانه اجتماعی است

رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از میزبانی این نمایشگاه از 120 استارتاپ و 40 رسانه اجتماعی خبر داد و گفت: امسال از نظر کمی و کیفی شاهد رشد بالایی در محصولات ارائه شده و حضور فعالان فضای مجازی هستیم.

صاحب‌خبر -

سید مرتضی موسویان در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: بیش از 400 غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال حضور دارند.

وی در ادامه یکی از اهداف مهم این نمایشگاه را کمک به رونق و رشد کسب و کار دیجیتال عنوان کرد و گفت: امروز فضای مجازی و رسانه های دیجیتال با بروز و ظهور تکنولوژیهای نوین ارتباطاتی به حوزه و عرصه ای برای کسب و کار و اشتغال زایی وارد شده و می توان گفت در جهان به عنوان منبعی برای درآمد زایی تبدیل شده است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود به پیشرفت و ترقی کشورمان در زمینه کسب و کارها و رسانه های دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی نیز همگام با فناوریهای روز دنیا در زمینه رسانه های دیجیتال هماهنگ شده و می توان گفت امروز در این زمینه در دنیا حرفی برای گفتن دارد.
به گفته موسویان، در زمینه بازیهای رایانه ای هم برغم تبلیغات گسترده مبنی بر خارجی بودن اکثر بازیها، کشور نیز به عنوان قطبی از بازی سازیها در خاورمیانه و منطقه مطرح است. 
رئیس دومین اجلاس سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی به اهمیت سواد رسانه ای اشاره کرد و گفت: براین باوریم فضای مجازی و رسانه های دیجیتال یکی از مهمترین ابزارهای تبیین و معرفی و آموزش سواد رسانه ای محسوب می شود.
موسویان در ادامه به شعار و اهداف نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات در جهت سالم و ایمن سازی فضای مجازی مفید گامهای اساسی و مثمرثمر برداشته شود. 
رئیس یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در ادامه از رونمایی 40 محصول و خدمات جدید دیجیتال همزمان با برپایی این نمایشگاه خبر داد و گفت: این محصولات و نرم افزارها جدید و برای نخستین بار رونمایی می شوند. 
موسویان اظهار داشت: در این رویداد بزرگ رسانه های دیجیتال، 25 واحد فرهنگی دیجیتال استانی و 130 کارگاه و نشست تخصصی به عنوان دیگر بخش‌های این نمایشگاه برگزار خواهد شد. 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: همزمان با فعالان و تولید کنندگان ایرانی دربخش بین‌الملل یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز 15 غرفه بین‌الملل حضور دارند.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور بیش از 120 استارتاپ، 40 رسانه اجتماعی در بیش از 400 غرفه از 20 تا 26 آبان جاری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ است.

انتهای پیام/