شناسهٔ خبر: 22516667 - سرویس علمی-فناوری
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارسال محموله اقلام دارویی و پزشکی سازمان میراث‌فرهنگی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ارسال محموله اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور از سوی این سازمان به استان کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری ضمن عرض تسلیت به مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار زلزله اخیر غرب کشور که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم استان کرمانشاه شد افزود: سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و شرکت‌های تابعه آن از جمله کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در خدمت بازماندگان و آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه خواهند بود.

معاون رئیس‌جمهور گفت: محموله کمک‌های سازمان و کانون شامل اقلام دارویی، پزشکی، غذایی و دیگر نیاز‌های اولیه مورد نیاز مصدومین و خانواده‌های آسیب‌دیدگان، عازم کرمانشاه شده و در میان خانوار‌ها توزیع خواهد شد.

وی افزود: کاروان اعزامی امدادی کانون نیز شامل خودرو‌های پشتیبانی و امدادگران کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی است که این کاروان در قالب ۶۰ دستگاه خودروی مجهز، نیاز‌های امدادی آسیب دیدگان را پشتیبانی و برطرف خواهند کرد.

مونسان با اشاره به اینکه امدادگران مجرب، متخصص و آموزش دیده کانون از بدو زلزله اخیر عازم کرمانشاه شده و همگام با سایر نهاد‌ها و سازمان‌های امدادی مشغول فعالیت‌های امدادی و پشتیبانی هستند گفت: شهرستان ماهیدشت مرکز کمک‌های سازمان و کانون است.

وی افزود: تمام محموله‌ها و کمک‌های اهدایی سازمان، کانون و کارکنان، از طریق این شهر در میان آسیب دیدگان توزیع می‌شود.