شناسهٔ خبر: 22513231 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتفاق جالب در یک بخش خبری زنده + فیلم

مصاحبه خیابانی خبرنگار شبکه خبری CNN با یک دختر معتاد به هروئین موجب شد تا والدینش بعد از مدتها دختر گمشده خود را پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

پیدا شدن تصادفی دختر گمشده هنگام پخش زنده خبر! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدن یک بخش خبری شبکه تلویزیونی CNN موجب شد تا یک زوج آمریکایی تصادفا دختر گمشده خود را پیدا کنند. گری توچمان، خبرنگار آمریکایی در یکی از خیابان های بوستون آمریکا در حال مصاحبه با دختران معتاد بود که این اتفاق رخ داد.

این زوج تا لحظه دیدن این مصاحبه خیابانی از زنده بودن دختر خود مطمئن نبودند. "مگان دیژای کامو" به همراه یک دختر معتاد دیگر در این مصاحبه خیابانی از تلاش نافرجام خود برای ترک اعتیاد به هروئین صحبت کرده بودند.

 هنگامی که پائول دیژای کامو به همراه همسرش جولی چندلر مشغول تماشای این بخش خبری بودند ناگهان دختر خود را در قاب تلویزیون دیدند. مادر این دختر در این خصوص گفت: " هرگز فکر نمی کردم دخترم مرده باشد. حسی به من می گفت او زنده است."

 گفتنی است؛ سال گذشته "مارتی والش"، شهردار بوستون وعده داده بود که خیابانهای بوستون را از معتادان به مواد مخدر پاکسازی کند. وی از مردم خواسته بود تا برای مبارزه با سوداگران مرگ و همچنین درمان مهتادان به وی کمک کنند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6319484/7045549?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

پیدا شدن تصادفی دختر گمشده هنگام پخش زنده خبر!