شناسهٔ خبر: 22069641 - سرویس بین‌الملل
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر مهاجران لبنان: به حامیان مقاومت درود می فرستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت، وزیر امور مهاجران لبنان گفت: به دوستان کشورمان که در نبرد علیه تروریسم ثابت کردند دوستانی شریف هستند درود می فرستیم، یعنی ایران، روسیه و مقاومت که سلاحش را نه در داخل بلکه رو به دشمن خارجی یعنی صهیونیسم و تروریسم نشانه رفته است.
طلال ارسلان در مراسم بزرگداشت شهید عصام زهرالدین فرمانده بزرگ ارتش سوریه ضمن با نثار درود به همه شهدای راه مقاومت از جمله عصام زهرالدین که از طایفه درزی بود گفت : برخی اطراف در نبرد علیه تروریسم ثابت کردند دوستانی شریف و قابل اعتماد هستند از جمله ایران و روسیه و حزب الله که با وجود تبلیغات سوء، سلاحش را نه در داخل بلکه رو به دشمن خارجی یعنی صهیونیسم و تروریسم نشانه رفته اند .
رئیس حزب دموکراتیک لبنان ، توطئه علیه سوریه را توطئه ای بزرگ علیه امت اسلامی دانست و افزود : اگر سوریه سقوط می کرد، همه امت سقوط کرده بود.
عصام زهرالدین فرمانده بزرگ ارتش سوریه که از طایفه درزی اهل توحید بود چند روز پیش در نبرد علیه تروریسم به شهادت رسید و مراسم بزرگداشت وی در خلده در جنوب بیروت با حضور برخی سیاسیون و دیپلماتها و اهالی طایفه درزی های لبنان برگزار شد.
پس از وئام وهاب رئیس حزب توحید العربی لبنان، ارسلان دومین رهبر طایفه درزی های لبنان است که شهادت زهرالدین را تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تاکید کرد.