شناسهٔ خبر: 22054532 - سرویس ورزشی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با روحیه بالا منتظر دربی هستیم

سرمربی پرسپولیس بعد از برتری تیمش در جام حذفی مقابل نفت تهران، گفت: به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم، الان با روحیه مثبت، منتظر داربی هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از برد ۲ صفر تیمش مقابل نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می‌گویم. همچنین از هواداران‌مان به خاطر صبور بودن و حمایت ۹۰ دقیقه‌ای سپاسگزارم. آنها به ما اعتماد داشتند. می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. ما در مدتی کوتاه با نفت سه بازی داشتیم و به همین دلیل کار سخت شده بود.

برانکو در ادامه گفت: ما به عنوان تیم برنده وارد زمین شده بودیم و این کارمان را سخت کرده بود. همچنین از طرفی خستگی بر تیم عارض شده بود. به هر حال بازی سختی با الهلال در مسقط داشتیم و به همین دلیل به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم. آنها تمرکز و شخصیت قهرمانی خود را در این بازی نشان دادند. ما با روحیه مثبت، منتظر داربی هستیم. امروز هم باید در ۲۰ دقیقه اول تکلیف نفت را یک‌سره می‌کردیم چرا که پنج موقعیت خوب گلزنی داشتیم. به هر حال این نتیجه است که حریف را سرپا نگه می‌دارد و عصبانیت را بر تیم عارض می‌کند اما تکرار می‌کنم بخصوص هواداران‌مان صبور بودند و بازیکنان هم با استمرار و سماجت در کار توانستند به نتیجه دلخواه برسند.

سرمربی قرمزپوشان تصریح کرد: ما تغییراتی به وجود آوردیم اما چیزی که مایه خوشحالی ما است اینکه نیمکت بسیار خوبی داریم و هر بازیکنی را که از زمین خارج می‌کنیم شرایط‌مان تغییر چندانی پیدا نمی‌کند.

برانکو در پاسخ به این سوال که حمید درخشان اعلام کرده هر دو پنالتی اعلام شده در بازی درست نبوده است، گفت: باید پنالتی‌ای که برای خودمان اعلام شد را نگاه کنم اما در صحنه‌ای که منشا سرنگون شد کاملاً خطای پنالتی اتفاق افتاد اما روی پنالتی نفت تهران هزار درصد مطمئن هستم پنالتی اتفاق نیفتاد.

ایوانکوویچ در مورد اینکه محمد انصاری شرایط خوبی نداشت و در دیدار مقابل الهلال هم پر اشتباه ظاهر شد و آیا او در دربی غایب خواهد بود، گفت: هرکسی حق اظهار نظر دارد. به نظر من انصاری بسیار خوب بازی کرد اما برای داربی و اینکه چه کسی بازی می‌کند باید تمرینات را نظاره کنیم و شرایط آمادگی بازیکنان را در نظر بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت حضور بشار رسن در داربی گفت: بشار رسن بازیکن خوبی است. همان حرف‌هایی که در مورد محمد انصاری زدم را در مورد بشار می‌گویم. او جوان ۲۰ ساله‌ای است که آینده و چشم‌انداز پرسپولیس است. اینکه در داربی بازی خواهد کرد یا نه پاسخ این سوال را در آینده خواهیم دید.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید حواشی‌ غیبت مسلمان به پرسپولیس در آستانه داربی لطمه نمی‌زند، گفت: متوجه سوال شما نمی‌شوم، مگر مسلمان کجا رفته است؟ من هم در مورد شما خیلی چیزها شنیده‌ام آیا درست است که آنها را بازگو کنم؟ این حرف‌ها خوب نیست.