شناسهٔ خبر: 22043421 - سرویس سیاسی
منبع: میزان | لینک خبر

سردار کوثری در گفت‌وگو با میزان:

داعش از اول هم مقبولیتی در میان مردم سوریه و عراق نداشت/«جبهه مقاومت» دست اسرائیل و آمریکا را منطقه کوتاه کرده است

خبرگزاری میزان- جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: داعش از اول هم مقبولیتی در میان مردم سوریه و عراق نداشت و مردم از ترس جان خود با آنها همراه شدند.

صاحب‌خبر -

سردارسردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه مردم هیچ موقع ظلم و تجاوز را نمی‌پذیرند و زیر بار آن نمی‌روند، گفت: داعش از اول هم مقبولیتی در میان مردم سوریه و عراق نداشت و مردم از ترس جان خود با آنها همراه شدند، اما اکنون که مردم پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت را دیدند، به آن کمک می‌کنند و حتی از داخل تروریست‌ها هم خبر می‌دهند.

وی افزود: همین خبر دادن‌ها سبب می‌شود رزمندگان جبهه مقاومت بتوانند به مواضع حساس دشمن حمله کنند و ضربات سنگینی را بر آنها وارد کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز توانسته دست اسرائیل و آمریکا را از منطقه کوتاه کند، اظهار کرد: امروز کشورهای حاضر در جبهه مقاومت منافع مشترکی دارند و این منافع مشترک باعث پیوستگی هرچه بیشتر آنها شده است.

سردار کوثری در پایان گفت: به نظر می‌رسد کار داعش در عراق و سوریه تمام شده است و این گروه تروریستی به احتمال زیاد به شرق آسیا و عمدتا کشور افغانستان و بخشی از پاکستان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/