شناسهٔ خبر: 21887987 - سرویس اقتصادی
منبع: ایکنا | لینک خبر

صندوق ذخیره بسیجیان در پروژه‌های چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری می‌کند

گروه اقتصادی: مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور با اشاره به اینکه در سرمایه‌گذاری‌ها باید به سراغ سرمایه‌های ریز مردم رفت، عنوان کرد: طی 10 روز آینده صندوق ذخیره بسیجیان در تعدادی از پروژه‌های استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اسفندیاری، مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور، صبح امروز 19 مهرماه در دیدار با سرپرست استانداری استان، گفت: صندوق ذخیره بسیجیان به وزارت دفاع وابسته است ولی سرمایه آن کاملاً خصوصی است.
مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان سرمایه‌گذاری در طرح‌های سرمایه در گردش مناطق کم برخوردار کشور را اولویت سرمایه‌گذاری این صندوق دانست و افزود: هدف از سرمایه‌گذاری در این استان‌ها پایداری سازی اشتغال و توسعه آن است.
وی با تأکید بر سرمایه‌گذاری صندوق در پروژه‌های گردشگری و صنایع تبدیلی، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌های صندوق در پروژه‌ها عمدتاً با مشارکت زیر 50 درصد است.
اسفندیاری با اشاره به اینکه در سرمایه‌گذاری‌ها باید به سراغ سرمایه‌های ریز مردم رفت، عنوان کرد: طی 10 روز آینده صندوق ذخیره بسیجیان در تعدادی از پروژه‌های استان سرمایه‌گذاری می‌کند.