شناسهٔ خبر: 21887046 - سرویس سیاسی
منبع: نسیم | لینک خبر

رحیم‌پور ازغدی در نشست اتحادیه مستقل:

امام(ره) دنبال محاکمه صدام در جنگ بود/ به رابطه ایران و سوریه یک طرفه نگاه نکنیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امام خمینی (ره) دنبال محاکمه صدام در جنگ بود و به همین دلیل فرمود من جام زهر را نوشیدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست شورای عمومی و کمیسیون های اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در جنگ هشت ساله، این پیروزی که دشمن را از خاک خود بیرون کنیم بدست آوریم، اما نتوانستیم صدام را به پای میز محاکمه بکشانیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) دنبال محاکمه صدام در جنگ بودند و به همین دلیل فرمودند من جام زهر را نوشیدم.

وی به نقل از بشار اسد و در پاسخ کسانی که به حمایت های ایران از سوریه معترض هستند، گفت: به رابطه ایران و سوریه یک طرفه نگاه نکنیم، بعضی افراد در سوریه هم این شبهه را مطرح می کنند که کشورشان قربانی ایران شده است اما ما از حمایت های ایران تشکر می کنند و می دانند اگر ایران نبود، عراق و سوریه اکنون وجود نداشت و می گویند آمریکا و آل سعود بارها متذکر شده اند که مشکل ما با شما بخاطر حمایت از ایران است و اگر از حمایت ایران دست بردارید، ما جنگ ها در سوریه پایان داده و به شما کمک خواهیم کرد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.