شناسهٔ خبر: 21886180 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر بوشهر:

سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر افزایش یابد

بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر لزوم افزایش سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های عمران شهری، گفت: رضایت شهروندان، مهمترین اولویت ما در تعریف پروژه‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های شهری بوشهر با بیان اینکه تعداد پروژه‌ها و کیفیت آنها در فرآیند توسعه مشخص می‌شود، اظهار داشت: پروژه‌هایی مهمترند که تاثیر بیشتری در توسعه پایدار شهر و رضایت شهروندان به همراه داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: با توجه به اینکه پروژه عمرانی، جزء لاینفکی از شهر است که به مرور زمان، در هویت شهر در می‌آمیزد، بنابراین در فرصت مطالعه و طراحی نباید تنها به کارکرد عمرانی پروژه‌ها توجه داشت.

وی تصریح کرد: باید جایگاه پروژه را به عنوان یک سازه اجتماعی که همواره در معرض دید مردم است در نظر گرفت و از این رو نظر شهروندان و رضایت آنها باید مهم‌ترین اولویت ما در تعریف پروژه‌ها باشد.

دهدار خاطرنشان کرد: پروژه‌های تقاطع غیر همسطح، چرخ و فلک، فانوس دریایی، عمارت بیلیارد، احداث پارکینگ طبقاتی و بهسازی بافت تاریخی بندر بوشهر از پروژه های شاخص شهرداری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: در اجرای این پروژه‌ها باید در کنار سرعت، شاهد افزایش کیفیت پروژه‌ها نیز باشیم که در این میان نظارت بر روند اجرایی پروژه‌ها از مهم‌ترین اقدامات شورای شهر است.