شناسهٔ خبر: 21886172 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

بدهی 65 میلیارد ریالی شهرداری مهریز به طلبکاران

یزد - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: شهرداری این شهر به افراد مختلف 65 میلیارد ریال بدهی دارد که باید برای تامین آن توسط مسئولان اقدام های لازم انجام گیرد.

صاحب‌خبر -

مهدی زارع بیدکی عصر پنجشنبه در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران در این سمت افزود: بدهی مربوط به 10 الی 12 سال گذشته است ، قطعا برای تامین و پرداخت بدهی ها شهرداری با مشکل رو به روست.
وی ادامه داد: ماهیانه از محل مالیات بر ارزش افزوده که حدود پنج الی پنج و نیم میلیارد ریال به شهرداری پرداخت می شود باید برای هزینه های جاری و به خصوص پرداخت حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اقدام کرد.
رئیس شورای شهر مهریز خاطر نشان کرد: در آمد شهرداری مهریز پایین است و هم اکنون طرح های نیمه تمام در شهر وجود دارد که باید برای اتمام آنها اقدام شود.
به گفته زارع بیدکی ،ساختمان جدید شهرداری مهریز که حدود 10 سال از شروع عملیات آن در میدان شهید صدوقی (ره) می گذرد به رغم گذشت سال ها حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی یادآور شد: کمبود اعتبار و نبود درآمد پایدار برای شهرداری ، وجود طرح های مختلف نیمه تمام در شهر و وضعیت نامناسب مبلمان شهری از اهم مشکلات شهر است که به دنبال حل آنها هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مهریز اظهار داشت: برای توسعه و آبادانی به همکاری مردم و مسئولان نیاز مبرم است و باید با همدلی برای رسیدن به هدف های متعالی تلاش کرد.
زارع بیدکی یادآور شد: خبرنگاران باید با نقدهای سازنده و دلسوزانه خود شهرداری و شورای اسلامی شهر مهریز را در انجام بهتر وظایف خود که دارای موقعیت بسیار مناسبی است یاری دهند.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر در شهر زندگی می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/2047* خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*