شناسهٔ خبر: 21885938 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

قلعه نویی: بازی مقابل تیم فوتبال پدیده دشوار است

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی مقابل تیم فوتبال پدیده سخت و دشوار است زیرا این تیم با سرعت و قدرتمند است و امیدوارم کیفیت زمین بازی اجازه بازی زیبا به ما بدهد.

صاحب‌خبر -

امیر قلعه نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال پدیده خراسان با بیان اینکه ای کاش این مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام می شد افزود: در همه جای دنیا تلاش می کنند تماشاچی را به ورزشگاه بکشانند اما اینجا بر عکس است.
وی اظهار کرد: در بازی های قبلی تیم ما گل های معمولی خورده است و در کنار این برای تیم ما پنالتی نمی گیرند اما با این همه اگر مشکلاتمان را حل کنیم تیم ما بهتر می شود.

* نقاط ضعف تیم ذوب آهن را شناسایی کرده ایم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان هم گفت: تمام نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال ذوب آهن را شناسایی کرده ‌ایم و به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم.
محمدرضا مهاجری افزود: دوست داشتیم این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شد که با ناهماهنگی های بسیار که به وجود آوردند این بازی هم در خارج از شهر و در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برگزار می شود.
وی اظهار کرد: تیم ما با اینکه مصدوم های بسیار دارد اما به غیرت بازیکنان امیدواریم که همین برگ برنده ما است و امیدواریم مقابل تیم ذوب آهن بازی خوبی انجام دهیم و شرایط تیم پدیده در جدول حفظ شود.
وی با بیان اینکه بازی دوستانه انجام دادیم تا از شرایط مسابقه خارج نشویم و در مسیر آمادگی برای رقابت ها باشیم گفت: نیمکت تیم ما فوق العاده جوان و با میانگین سنی 20 سال است و به بازیکنان با تجربه هم نیازمندیم و جای خالی وجود دارد که اگر توان مالی باشگاه اجازه دهد امکان خرید بازیکن وجود دارد.
مهاجری با اشاره به استعفای چند روز قبل مربی تیم پدیده افزود: نبود یک فرد خیلی تاثیرگذار نیست هر چند که مانند یک پازل وقتی که یک قسمت آن نباشد کامل نیست.
وی اظهار کرد: شرایط تیم فوتبال پدیده در جدول خوب است و هر بازی شرایط خاص خود را دارد و توقعات هم از تیم ما زیاد شده است.
تیم های فوتبال پدیده و ذوب آهن روز جمعه 21 مهر ماه در چهارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد به دیدار هم می روند.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم