شناسهٔ خبر: 21592933 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آقای لاریجانی به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی می‌کنید/سوال از رئیس جمهور باید امروز اعلام وصول شود

نماینده ارومیه خطاب به لاریجانی گفت: شما به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی هم می‌کنید که دولت زیر سوال نرود.

صاحب‌خبر -

آقای لاریجانی به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی می‌کنید/سوال از رئیس جمهور باید امروز اعلام وصول شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز طی تذکری گفت: در صورتی که حداقل یک چهارم نمایندگان بخواهند از رئیس‌جمهور سوالی بپرسند باید آن موضوع اعلام وصول شود که درباره سوال ما از وضعیت موسسات مالی و اعتباری شما دستور دادید آقای پزشکیان جلساتی را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه برای حل این مشکل جلسه‌ای با رئیس بانک مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه امروز این موضوع از حوزه کاری بانک مرکزی خارج شده است و شاهد تجمع سپرده‌گذاران در مقابل مجلس، قوه‌قضائیه و استانداری خراسان رضوی بودیم که به نظر می‌رسد عده‌ای آن‌ها را برای تجمع تحریک می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه با تاکید بر اینکه حق سپرده‌گذاران این است که به پول‌هایشان برسند و وظیفه مجلس پیگیری این وضع است، تصریح کرد: آقای لاریجانی ما می‌خواهیم امروز سوال ما از رئیس جمهور اعلام وصول شود تا وی در این باره توضیح دهد؛ هر چند که شما به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی هم می‌کنید تا دولت زیر سوال نرود.

 لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و آقای پزشکیان هم جلساتی برگزار کردند که معلوم شد بین بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و قوه‌ قضائیه باید هماهنگی‌هایی به وجود آید تا با دستور قاضی اموال آزاد شود و بتوانند بدهی‌ها را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به جلسات برگزار شده به فرمولی رسیده‌اند که نشان می‌دهد کار در حال انجام است و ما این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم تا اشکالات رفع شود.

انتهای پیام/