شناسهٔ خبر: 21578050 - سرویس اقتصادی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تنها 3 روز تا پایان جشنواره بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا باقیست

اقتصاد > گزارش آگهی - جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا از 10 شهریور شروع شده و تا 5 مهر ادامه دارد. این یعنی تنها سه روز تا پایان جشنواره فرصت دارید تا لیست خریدتان را کامل کنید و هر چیزی را که برای آغاز سال تحصیلی جدید لازم دارید تهیه کنید.

صاحب‌خبر -



پاییز با همه‌ی شور و شوق و استرس‌هایش از راه رسیده و حال و هوای مدرسه و دانشگاه را می‌توان به‌خوبی در اطراف حس کرد. اگر شما هم دانش‌آموز یا دانشجو هستید احتمالا در همین روزهای آغازین با یک حساب سرانگشتی، کم و کسری‌هایتان را برآورد کرده‌اید. حالا که تنها سه روز تا پایان جشنواره بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا باقی مانده، فرصت خرید با تخفیف‌های ویژه، قرعه‌کشی و جایزه‎های هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

تمام وسایل مورد نیاز برای شروع سال تحصیلی از انواع کیف و کوله گرفته تا کفش ورزشی، ابزار طراحی و نقاشی، انواع خودکار و نوشت افزار، ساعت مچی، تبلت، ماشین حساب، لپ‌تاپ و پرینتر، حتی وسایل یک خانه دانشجویی در جشنواره بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

دیجی‌کالا مجموعه‌ای از بهترین محصولات با برندهای معتبر دنیا را یک جا جمع کرده است. این یعنی با چند کلیک می‌توانید به ‌سادگی کالاهای مورد نیازتان را پیدا کنید، سفارش دهید و خیلی زود جلو در خانه تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه امسال، جوایز ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته است. سفرهای هیجان‌انگیز، کارت هدیه و کد تخفیف دیجی‌کالایی تنها بخشی از جوایز این جشنواره هستند.

2121