شناسهٔ خبر: 21518662 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چند میلیون دانش آموز فردا سر کلاس درس می روند؟/ 20 وام دانشجوی در سال تحصیلی جدید/ادویه ای که با مصرف آن 100 سال عمر می‌کنید/آمار وحشتناک از بی تحرکی ایرانیان

صاحب‌خبر -

پربازیدهای علمی پزشکی؛به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

یک متخصص علوم ‌آزمایشاهی گفت: حمایت بیمه‌گران از تست‌های ژنتیکی بیماری‌های نادر عامل علل تولد نوزادان سالم در جامعه است.
 
دبیر انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی با اشاره به تاخیر 2 ساله در پرداخت مطالبات گفت: خطر کمبود تجهیزات پزشکی با این مشکل مراکز درمانی را تهدید می کند.
 
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ممنوعیت فروش ۲۰ قلم خوراکی در بوفه‌های مدارس از اول مهرماه خبر داد.
 
مبالغ مصوب وام شهریه دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد و غیرانتفاعی و مبالغ مصوب ۲۰ نوع وام دانشجویی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اعلام شد.
 
فلفل سیاه دارای 10 خاصیت بسیار مفید برای بدن است و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند.
 
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت:: آمار جمعیت فعال بی تحرک کشور به سرعت در حال افزایش است که در نتیجه آن مرگ و میر ناشی از بیماری‌ها افزایش پیدا می‌کند.
 
وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید از روز شنبه با حضور بیش از 13 میلیون دانش آموز و 960 هزار کارمند و معلم آغاز می‌شود.
 
دور نگه داشتن فضای علمی کشور از سیاسی بازی، تلاش برای ارتقاء سطح علمی کشور و حمایت از تشکل‌های دانشجویی انتظار دانشجویان از وزیرعلوم پیشنهادی است.
 
فعالیت ۶۰ هزار حقوق بگیر بدون ابلاغ آموزش و پرورش صحت دارد؟ مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره خبری مبنی بر فعالیت ۶۰ هزار حقوق بگیر بدون ابلاغ توضیحاتی داد.
 
انتهای پیام/