شناسهٔ خبر: 21412876 - سرویس سیاسی
منبع: تابناک | لینک خبر

راز ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران

دکتر محمدرضا امجدی

صاحب‌خبر -
در دنیایی که پر است از آشوب، کشتار، تظاهرات، دیکتاتوری بازی، تهدید هسته ای، فقر و گرسنگی، پارتاید، غصب اراضی کشورهای دیگر، انفحار پیاپی بمب ها و تله های انفجاری، غرش هواپیمایی جنگی غربی در آسمان مشرق زمین، عملیات انتحاری و ترور، خونریزی و قحطی و خلاصه وقایع غیر مترقبه ما ایرانی ها باید افتخار کنیم که کشوری امن و با ثبات و آرامش و فضای معتدل سیاسی و آزادی کسب و کار و سفر و اظهار نظر در فضاهای واقعی و مجازی داریم . دنیا پر از آشوب و کشتاری در افقانستان – سوریه – عراق و دنیای دیکتاتورها مانند عربستان و اردن و مصر و چین، دنیای پر از تهدید های هسته ای آمریکا – روسیه – اسرائیل – کره شمالی – پاکستان و هند دنیایی پر از آپارتاید آمریکای دچار بحران هویت هم جنس بازی و بحران بی خانمان و کارتن خواب ها و کشورهای ماننده ترکیه و آذربایجان و کره جنوبی و ژاپن و سنگاپور و مالزی، دنیای سرزمین های غصب شده فلسطین توسط روسیه، دنیای پراز انفجارها و بمب ها و تله های انفجاری و عملیات انتحاری و ترور در عراق – پاکستان- افغانستان – چین – فرانسه – ترکیه – بلژیک – آلمان و ... دنیای پر از خونریزی و قحطعی عربستان و یمن و ونزوئلا و آمریکای لاتین در دنیای غرش هواپیما های جنگی آمریکا بر روی آسمان یمن و سوریه و عراق، دنیای عجیب اتفاق غیر مترقبه دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا همه این دنیاها واقعیت های ملموس و عینی بشر امروز است و دنیای دیکتاتورها در عربستان و چین و مصر و حتی خود آمریکا دونالد ترامپی هم دنیایی واقعی و عجیب است و حال در این دنیا با تمام ناگواری ها و نامردی ها و عدم ثبات ها و عدم امینت حاکم بر جنان چی شده و چی اتفاقی افتاده که ایران یک سرزمین امن و جمهوری اسلامی ایران یک نظام ثبات و مقتدر است؟
 
چه شد که ایران اسلامی از بحران جنگ تحمیلی عراق صدامی پیروز بیرون آمد و توطئه بنی صدر و منافقین را پشت سر گذاشت ؟ نا امنی های به اصلاح قومی و نژادی و مذهبی در کردستان و گنبد و بلوچستان و خوزستان به پایان رسید؟
چطور شد که جمهوری اسلامی ایران از بحران ترور شخصیت های افراد راسی نظام به سلامت گذشت؟
 
چه شد که پس از رحلت حضرت امام (ره) نه تنها آب از آب تکان نخورد بلکه اتحاد مردم با یکدیگر بیشتر شده  مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان به یک نمایش برای اتحاد ملی عظیم تبدیل شد؟
چطور شد که جمهوری اسلامی ایران بر کودتاهای کشف شده و کشف نشده پیروز گردید؟ ایران سرمشق کشورهای دیگر منطقه شد؟ 5 کشور مسلمان دینا و بسیاری از کشورهای غیر مسلمان دنیا و کشورهای آمریکای لاتین از معنویات جمهوری اسلامی ایران از جان و دل تبعیت می کنند؟
 
چه شد که ایران اسلامی از زیر ضربات سنگین تحریم های ناجوانمردانه پیروز و استوار قد علم کرد؟
 
چطور شد که جمهوری اسلامی ایران سرمشق بسیاری از نهضت ها آزادی خواه جهان شد؟
چطور شد که بازارها گشاده و پر رونق و مراکز علمی و پژوهشی در کمال آرامش فعالیت دارند؟
چه عاملی سبب شد که ایران اسلامی در تولید سانتریفیوژها و دست یابی به فناری هسته ای و رشد سلولهای بنیانی و المپیادهای فیزک و ریاضی و شیمی و پزشکی و مهندسی جهان سرآمد بسیاری از کشورهای مدعی شد؟
 
چه شد که جوانان غیور ما هزار کیلومتر آنور مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اهداء خون گرم خود به زمین های سرد از کیان نظام و سرزمین ما حفاظت و حراست میکند؟
 
و ایران مهد تمدن اسلامی شد؟    
و آن همه توطئه های غربیان در استکبار جهانی در مورد این کشورها بی اثر شد؟
و با به زمین افتادن یک سردار اسلامی ده ها سردار دیگر پرچم استقلال این کشور را به دوش گرفتند؟
این چه عاملی است که جوانان این وطن باب ها پرازخنده به استقبال مرگ و شهادت رفتند و میروند؟
 
و چه طور شد که داعش و النصره و بوکو حرام و طالبان و القاعده و امثال این گروهک های تروریستی جرات نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارند؟
چه طور شد که کشور ما به تنها به خودکفایی گندم و خیلی از محصولات شد که چند دهه قبل وارد کننده آنها بود؟
 
و چه عاملی سبب آن میشود که مردم این سرزمین با تمام اختلاف آراء و نژاد و مذهب در سر بزنگاه های تاریخی باهم متحد و بنیان مرصوص می شوند؟
چه طور شد که زندگی در ایران آرزوی مشرق زمینان و بسیاری از غربیان گردید؟
 
و چه شد که ما با تمام شرایط سخت دوران انقلاب دچار بحران هویت نشدیم؟
وصف تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی تجلی گاه اقتدار و اتحاد ملت ما گردید؟
کله گنده ها و آقازاده ها هم مانند ضعفاء و بی کسان به زندان ها روان می شوند؟
 
و واقعا چطور شد که ایران ایرقدرت نظامی – سیاسی – اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی شد؟
و بالاخره چه عاملی باعث شد که اکنون جنهوری اسلامی ایران در سراسر دنیای وانفسا از نظرت ثبات و امنیت اجتماعی و استقلال بی شک در جایگاه اول ایستاده است؟
خب میخواهید همه اینها را داشته باشید و این همه نعمت ادامه داشته باشد؟
 
خیلی ساده است. پشتیبانی اعتقادی و عملی خود را در همه زمینه ها کما فی السابق از ولایت مطلقه فقیه ادامه دهید و تصمیم و سخن و نصیحت و اراده ولی فقیه فصل الخطاب در همه زمینه ها باشد: مبارک باشد هوشیاری شما و میمون باد برشما این قبات و امینت و استقلال و آزادی و احسن برشما ملت فهیم که فریب خناسان را نمی خورید و راه خود را از رهبری خردمند جدا نمی کنید.