شناسهٔ خبر: 21401280 - سرویس ورزشی
منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

برانکو: پیکان با تمام قوا خواهد آمد

- همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان از تمام قوا استفاده می‌کند تا از جو حاصل از پیروزی ما در آسیا ما استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بعد از بازی با الاهلی رضایتمندی ویژه وجود دارد ولی چنین شادی می‌تواند مقداری ما را ناخواسته از جدیت بیندازد. این طور بازی‌ها می‌تواند برای همه تیم‌های خوب، بحران‌زا باشد تا تیم را با افت روبه‌رو کند. می‌دانیم کارمان سخت است خودتان شاهد بودید دو بازی با پیکان حتی سخت‌ترین بازی‌های ما بود. مطمئن هستیم پیکان از تمام قوا استفاده می‌کند تا از جو برد ما استفاده کند. ما دوست داریم بردهای متوالی را حفظ کنیم و در آستانه بازی با الهلال در شادابی کامل باشیم.

او در ادامه گفت: برای بازی فردا (یک‌شنبه 26 شهريور) همه بازیکنان به جز سید جلال آماده‌اند.

او افزود: ما هدفمان حداکثری است و این فرمت جدید لیگ قهرمانان است که متفاوت و سخت‌تر شده است اما خوشحالیم که پروین و استانکو توانسته‌اند تیم را به فینال ببرند. بخصوص پروین که سمبل پرسپولیس است. استانکو مشکل پا داشت و پایش را قطع کرده‌اند اما او هم از مربیان بزرگ و از بزرگترین همکاران ایویچ بوده است.

می‌دانیم تاثیر استانکو در ایران زیاد بوده اما نمی‌خواهیم پنهان کنیم که بازی با الهلال برای ما است و جای جبران ندارد. جلوی الهلال کمال کامیابی نیا و محمد انصاری نخواهند بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت سیدجلال حسینی گفت: امیدوار هستیم تا بازی با الهلال برسد. او شش سانتی متر کشیدگی همسترینگ داشت. قبل از بازی با سپاهان وضعیتش را بررسی می‌کنیم اما نمی‌توانیم ریسک کنیم.

برانکو در مورد استراحت بازیکنان الهلال برای بازی با پرسپولیس بیان کرد: این سوال خوبی بود. الهلال آمادگی دارد که ۳۷ میلیون یورو پرداخت کند تا دیگو کاستا بیاید و چهار ماه برایش بازی کند. نمی‌دانم آنها در چه فازی هستند. اتلتیکو مادرید نمی‌تواند کاستا را بگیرد. الهلال هم نمی‌توانند او را بازی دهد اما می‌خواهم به پتانسیل مالی آنها اشاره کنم. نمی‌دانم فدراسیون و وزارت ورزش چقدر کمک می‌کنند اما این انتظار را داریم چون پرسپولیس معرف فوتبال و مردم ایران است. خودتان شاهد شادمانی همه مردم ایران بودید. فرقی نمی‌کند هوادار کدام تیم باشند. حداقل با من که روبه‌رو می‌شدند تبریک می‌گفتند. یکی می‌گفت هوادار استقلالم اما پرسپولیس را تشویق می‌کنم.

او افزود: ما هم تغییراتی در ترکیب فردا داریم و بخشی از بازیکنان را استراحت می‌دهیم تا در ترکیب اصلی نباشند اما مهم است که بازیکنان در شرایط بازی باشند. مثل ما که باید با سپاهان بازی ‌کنیم، الهلال هم با الاتحاد، داربی دارد.

برانکو در مورد مدت قراردادش و جانشینی‌اش در تیم ملی به جای کی‌روش گفت: فعلا این موضوع مطرح نیست. تمام تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و روی آینده نزدیک تمرکز کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس درباره استقلال هم عنوان کرد: حرفی ندارم چون عادت ندارم به حیاط دیگران چشم بیندازم و مشکلات حیاط خودمان را حل می‌کنم. خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.