شناسهٔ خبر: 21371316 - سرویس سیاسی
منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

گزارش کامل بولتن نیوز از جشن ۴ سالگی «دکترسلام»

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + تصاویر

دکترسلام که مدتهاست درمیان رسانه‌ها جای خود را باز کرده بود، امروز جشن چهارسالگی اش را با حضور خیل مشتاقان و چهره‌های مطرح در سالن هفتم تیر برگزارکرد.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: مجموعه طنز دکتر سلام که از 4 سال قبل در میان رسانه‌ها جای خود را باز کرده و درخصوص موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی اجتماعی و حتی اقتصادی آیتم‌هایی ساخته است، امروز جشن چهارسالگی اش را با حضور خیل مشتاقان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی اجتماعی در سالن هفتم تیر برگزار کرد.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

به گزارش بولتن نیوز، برخی شخصیت‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی نظیر سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد، محمد حسین صفارهرندی وزیر اسبق ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، داریوش سجادی فعال سیاسی اصلاح طلب، حجت الاسلام زائری و سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم سیانور و ماجرای نیمروز، حجت الاسلام میرتاج الدینی، محمدباقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضاییه، اسماعیل آذر شاعر و مجری، بهروز افخمی کارگردان و مجری سابق برنامه هفت و امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در این جشن حاضر شدند.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 صدری‌نیا: افکار عده‌ای عصر قجری است

صدری‌نیا، کارگردان برنامه طنز دکترسلام در ابتدای مراسم چهارسالگی دکترسلامی در سخنانی معنادار نسبت به کارشکنی‌های دولت برای برگزاری این جشن گفت: افکار عده‌ای عصر قجری است.

وی در بخشی از صحبت‌های ابتدایی خود گفت: شما از آزادی صحبت نکنید که آزادی از شما خجالت می‌کشد.

این بخش از صحبت‌های صدری‌نیا با استقبال پرشور حضار همراه شد.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 حضار مراسم جشن دکتر سلام به احترام پخش تصویر شهید حججی از جا برخواستند

حضار مراسم جشن دکتر سلام به احترام پخش تصویر شهید حججی در بخشی از کلیپ ابتدایی مراسم از جا برخواستند و شهدای مدافع حرم از جمله این شهید بزرگواران را تشویق کردند.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 آفرین به غیرتت

مجری برنامه از «اسماعیل آذر» بخاطر کار ارزشمندش که خودکار و تخته تولید خارجی را به زمین کوبیده بود، دعوت کرد و گفت: آفرین به غیرتت استاد برای حمایت از تولیدملی.

 استاد آذر: وقتی شور شما جوانان را دیدم زبانم بند آمد

استاد آذر که به خاطر حمایت ویژه از تولید ملی به صورت ویژه تشویق شد.

وی پس از تقدیر دانشجویان خطاب به آنها گفت: من همیشه حرف می‌زنم اما وقتی در برابر شور شما قرار گرفتم زبانم گرفت. آفرین بر غیرت ایرانی شما!

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 سورپرایز ویژه/ نمانده‌های لیست امید روی سن آمدند و با کیک تولد دکترسلام سلفی گرفتند

افرادی که به نام لیست امید در جایگاه میهمانان حضور یافتند روی سن آمدند و با کیک تولد 4 سالگی دکترسلام سلفی گرفتند.

 دکتر سلامی های برتر به روی صحنه آمدند

احمدرضا کوشکی، اسماعیل معنوی و دوتن دیگر ار فعالان دکتر سلام به روی صحنه آمدند و تندیس ویژه دکتر سلام را دریافت کردند.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 کودک خردسال سه ساله به همراه مادرش به روی صحنه آمد

سید هادی خوشدل سادات حسینی کودک خردسال سه ساله به عنوان دکتر سلامی برتر برای بریدن کیک به روی صحنه آمد.

کودک دیگری نیز به همراه مادرش به روی صحنه آمده بود.

هنگام بریدن کیک مراسم ویژه ای اجرا شد.

 کنایه‌های صفارهرندی به بستن راه آزادی

صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جشن تولد دکتر سلام گفت: درباره این اتفاقی که برای محل برگزاری جشن دکتر سلام افتاد و برگزاری جشن را در سالن ورزشگاه آزادی منع کردند باید این لطیفه را بگویم که از بعضی‌ها می‌پرسند چطور می‌شود پنج تا فیل را در یک فولکس جا داد؟ جواب می‌دهند دو فیل را در جلو بگذارید و سه فیل را در عقب!  اول گفتند بروید در سالن ورزشگاه آزادی، بعد گفتند نمی‌شود، بروید در سالن شهدای هفتم تیر کشتی بگیرید.

وی افزود: فاصله حرف تا عمل بسیار است؛ مانند وعده‌هایی که در برجام دادند و بعد از توافق گفتند مگر ما برای این چیزها توافق کردیم؟!

صفارهرندی خاطرنشان کرد: رقیب را به دیوارکشیدن در پیاده‌رو متهم کردند اما وقتی خودشان آمدند کلا پیاده‌رو را جمع کردند. اگر می‌خواهیم در راستای آتش‌به‌اختیار عمل کنیم باید کارهایی مثل دکترسلام را تقویت کنیم. می‌بینیم که حتی برای برگزاری جشن هم چوب لای چرخش می‌گذارند.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 قالیباف: «دکتر سلام» نمونه موفق آتش‌به‌اختیار در حوزه طنز و فرهنگ

محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران که به تازگی از مراسم حج تمتع بازگشته است هم  با استقبال بی نظیر حضار وارد سالن شد.

قالیباف در جشن تولد دکتر سلام گفت: اگر بخواهم یک نمونه موفق آتش‌به‌اختیار در حوزه طنز و فرهنگ نام ببرم همین «دکتر سلام» است.

وی ادامه داد: این نکته را اگر نگویم به یکایک کارگران، مهندسان و همه کسانی که در این مدت در شهرداری تهران کار کردند و گمنام بودند ظلم کردم. اگر هرجای در هر پروژه‌ای موفقیتی بوده، آن کارهایی بوده که عواملش جوانان زیر 35 سال بوده است.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 زائری: آنهایی که می‌گفتند زنده باد مخالف من چرا امروز حاضر نیستند صدای منتقدان را بشنوند

حجت الاسلام محمدرضا زائری مسئول خانه روزنامه‌نگاران جوان در مراسم جشن ۴سالگی دکتر سلام گفت: به خودمان تسلیت می‌گویم. ظاهراً باید آرزوی داشتن مدیرانی انتقادپذیر را به گور ببریم.

وی افزود: ما که امل و عقب افتاده هستیم. آنهایی که ادعای زنده باد مخالف دارند چرا صدای مخالف را تحمیل نمی‌کنند.

زائری اضافه کرد: هنر انقلاب اسلامی این بود که دینداری را از امری فردی به امری اجتماعی تبدیل کند.

وی ادامه داد: هنر دکترسلام این است که علی‌رغم نگاه انتقادی از میهمانانی که مخالف نگاهش هم هستند دعوت می‌کند. هرچقدر این ظرفیت جریان انقلابی بیشتر شود، رشد آن بیشتر خواهد شد.

 زائری افزود: تفاوت روحانی و روحانی‌نما در تحمل است. آنکه تحمل نمی‌کند روحانی‌نما است. بعضی‌ها با دشمن راحتتر از دوست کنار می‌آیند. چرا وقتی مذاکره با دشمن را تئوریزه می‌کنیم، دوستان را تحمل نمی‌کنیم.

جنجال هایی که در جشن دکترسلام برپا شد + ویدئو و تصاویر

 سردار حاجی‌زاده: قالیباف باعث گسترش صنعت موشکی شد اما تاکنون اسمی از وی آورده نشده است

فرمانده هوافضای سپاه گفت: کسی که باعث شد صنعت موشکی اینگونه گسترش پیدا کند و نامش تا کنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام اورا ببرم سردار قالیباف.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جشن 4 سالگی دکتر سلام با بیان این مطلب که ما نیز مشتری دکتر سلام هستیم، گفت:‌ اگر امروز موشکی به اینجا رسیده نمادش شهید تهرانی مقدم است.

وی افزود: کسی که باعث شد موشکی اینگونه گسترش پیدا کند و نامش تاکنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام او را ببرم، سردار قالیباف است.

 فرمانده هوافضای سپاه گفت:‌ دوره فرماندهی ایشان تدبیری اندیشیده شد تا در هر شهر و استان یک پایگاه موشکی احداث شود.

حاجی‌زاده درباره تقدیر از جایگاه شهید حججی گفت: شهید حججی یک نماد است. ما از هر پایگاهی که سرکشی می‌کنیم شاهد حضور صدها حججی هستیم؛ حججی نماد انقلابیون و عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است که از این نیروها بی نهایت در نظام مقدس ما وجو دارد.

وی اضافه کرد: امروز در مقابل ما جبهه انقلابیون، جبهه صهیونیست‌ها و غرب گرایان است؛ اگر بخواهیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم باید مملکت به شکل جهادی اداره شود.

این مراسم حدود ساعت 19 پایان یافت.

انتهای پیام/