شناسهٔ خبر: 21367907 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب اسلامی: زن و این همه بی‌رحم؟ + فیلم

مقام معظم رهبری دو روز پیش در جلسه درس خارج فقه، سخنان مهمی درباره کشتار مسلمانان بی‌دفاع میانمار و عوامل این کشتار از جمله خانم آنگ سان‌سو‌چی، ایراد فرمودند.

صاحب‌خبر -

رهبر معظم انقلاب اسلامی : زن و این همه بی رحم؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاجعه میانمار و زنده‌زنده سوزاندن شمار زیادی مسلمان بی‌‌گناه، قلب مسلمانان جهان را به درد آورده است؛ مسلمانانی که در سکوت محض قدرت‌های برتر دنیا، بیگناه کشته می‌شوند.

در این میان، نگاه‌ها بیشتر به سمت خانم آنگ سان‌سو‌چی می‌چرخد؛ زنی صاحب‌قدرت که به‌عنوان رهبر حزب حاکم میانمار شناخته می‌شود. دلیل اصلی آن نیز سکوت و بی‌تفاوتی خانم سان‌سو‌چی به‌عنوان فردی قدرتمند در میانمار است. جالب اینجاست که او در سال 1991 موفق به دریافت جایزه جهانی صلح نوبل شده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دو روز پیش در جلسه درس خارج فقه، به کشتار مظلومانه مسلمانان میانمار و سکوت محض قدرت‌های دنیا اشاره  و درباره بی‌رحمی خانم آنگ سان‌سو‌چی سخنانی ایراد کردند. ایشان در بخشی از بیانات‌شان فرمودند:

«حقیقتا یک حادثه کم‌نظیر است، جلوی چشم کشورهای اسلامی و دولت‌های اسلامی، جلوی چشم یک میلیارد و نیم مسلمان، جلوی چشم مجامع جهانی مدعی و دولت های ریاکار دروغگوی مدعی حقوق بشر، یک دولت بی‌رحمی که در راس آنها یک زنی است که جایزه نوبل گرفته است. یک زن بی‌رحم ، جایزه صلح نوبل ؟ به یک انسان به این بی رحمی ؟ زن و این همه بی‌رحم ؟

انسان واقعا حیرت می‌کند از این وضعی که بشریت به آن دچار است در دنیا. متاسفانه دنیا ، دنیای ظلم است. جمهوری اسلامی این افتخار را باید برای خودش حفظ کند که علنا و صریحا علیه ظلم حرف بزند. چه این ظلم در مناطق اشغال شده به وسیله صهیونیست ها باشد و چه در یمن و بمباران مردم یمن باشد، چه در بحرین باشد و چه در هر نقطه دیگری و چه در میانمار، باید نسبت به اینها جمهوری اسلامی موضع شجاعانه و صریح خودش را اتخاذ کند».

در این رابطه صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ویدئویی منتشر کرده است که مشاهده می‌کنید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی : زن و این همه بی رحم؟

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6242660/6754696?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام/

 بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کشتار مسلمانان میانمار