شناسهٔ خبر: 21365789 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران لرستان تاکید کرد:

حادثه برای کارگران ایستگاه تنگ هفت بر اثر تصادف با قطار نبوده است

خرم آباد- مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان اخبار درج شده در برخی رسانه ها را رد کرد و گفت: حادثه برای کارگران ایستگاه تنگ هفت بر اثر تصادف با قطار نبوده است.

صاحب‌خبر -

رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اینکه در برخی رسانه ها علت کشته و زخمی شدن سه کارگر راه آهن در ایستگاه تنگ هفت تصادف با قطار اعلام شده اشتباه است.

وی با تاکید بر اینکه علت این حادثه از سوی دستگاه مسئول یعنی اداره کل راه آهن اعلام شده است، تصریح کرد: این کارگران در حین تلمبار کردن کوبلاژ (ترکیبی از قطعات تراورس و ریل های فلزی) و رانش قطعات دچار حادثه شدند.

آریایی با یادآوری اینکه ایستگاهی که حادثه در آن رخ داده زیر نظر اداره کل راه آهن زاگرس مستقر در شهرستان اندیمشک است، افزود: ولی هر سه کارگر حادثه دیده در جریان این واقعه لرستانی بودند.

وی با بیان اینکه محل وقوع حادثه به لحاظ جغرافیایی در محدوده لرستان است یادآور شد: علاوه بر فوت یک کارگر دورودی، دو کارگر در جریان این حادثه دچار قطع عضو شدند که یکی از آنها دست و دیگری پایش قطع شده است.

آریایی ادامه داد: مصدومان حادثه بعد از انتقال از طریق امداد هوایی به بیمارستان خرم آباد برای عمل جراحی پیوند عروق به مراکز درمانی دارای متخصص استان منتقل می شوند.