شناسهٔ خبر: 21364829 - سرویس فرهنگی
منبع: ایرنا | لینک خبر

80 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در بیرجند اجرا می شود

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برگزاری 6 یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه، حضور 10 گردان بسیجی در مراسم رژه حماسی 31 شهریور و همایش ایثارگران، جانبازان و آزادگان در حسینیه جماران، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد و همایش پیاده روی خانوادگی از مهمترین این برنامه هاست.
وی اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید پرمحتوا و اثربخش و متناسب با نسل جوان باشد تا روحیه مقاومت و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس به درستی منتقل شود.
وی یادآور شد: اجرای فریضه های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار مهم است و برخی آسیب هایی که امروز مشاهده می شود به دلیل اجرای نشدن این دو فریضه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه هفته اول ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است گفت: این 2 فریضه در حجاب و عفاف خلاصه نمی شود و همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه را در بر می گیرد.
31 شهریور 1359 صدام با تحریک و حمایت برخی دولت ها به ایران حمله کرد و پس از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله از سوی سازمان ملل به عنوان متجاوز شناخته شد.
هفته دفاع مقدس هر سال از 31 شهریور آغاز و برنامه های گرامیداشت این هفته از سوی دستگاه ها، نهادها و قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559*3028*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار: رسول محمدحسنی

انتهای پیام /*