شناسهٔ خبر: 21360196 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛ پیروزی داماش گیلان برابر دستجردی یزد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم ترمه دستجردی یزد به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که عصر چهارشنبه از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان که در هفته اول استراحت داشت ، با حملات همه جانبه این دیدار را آغاز کرد و چند فرصت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما نتوانست از این فرصت ها سود ببرد تا اینکه در دقایق تلف شده این نیمه ، صاحب یک ضربه پنالتی شد و این ضربه را ، میلاد پورصف شکن به گل تبدبل کرد.
نیم دوم این مسابقه نیز با میدانداری و حملات داماش همراه بود و در دقیقه 53 میلاد پورصف شکن با یک ضربه سر، دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند تا داماش گیلان اولین بازی خود را با پیروزی آغاز کند.
قضاوت این مسابقه را تورج رستمی با کمک های منوچهر ابراهیمی آذر و سردار رجبی بر عهده داشتند که در جریان این بازی ، حمیدرضا یوسفیان ، فرشید تقی زاده و سیدجواد شفیعی از تیم ترمه دستجردی یزد کارت زرد دریافت کردند.
تیم های فوتبال داماش گیلان و ترمه دستجردی یزد در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم با تیم های ‏شاهین شهرداری بوشهر، کارون خوزستان، فولاد نوین اهواز، استقلال آبی تهران، نیروزمینی تهران، زاگرس یاسوج، شهید کریمی جویبار، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه هستند.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏
در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه شش تیمی قرار خواهند گرفت و به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد. ‏
خبرنگار: حسین مجرد **انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*