شناسهٔ خبر: 21359567 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی داماش گیلان: از بازیکنان رضایت داریم

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال داماش گیلان از بازی بازیکنانش برابر تیم ترمه دستجردی یزد ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سیامک فراهانی چهارشنبه شب در پایان دیدار تیم های داماش گیلان و ترمه دستجردی یزد در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: با تجه به اینکه اولین دیدار ما در این رقابت ها بود و به پیروزی رسیدیم، از بازیکنان رضایت داریم.
وی گفت: ما لیگ دسته دوم را با پیروزی آغاز کردیم و هدف ما این است که این روند را در بازی های آتی نیز ادامه دهیم تا به رقابت های لیگ دسته اول صعود کنیم.
فراهانی بیان کرد: البته در این دیدار موقعیت های زیادی به دست آوردیم اما فقط دو بار از این فرصت ها سود بردیم که امیدوارم در بازی های آینده ، بتوانیم ضربات آخر را بهتر بزنیم.
مربی تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد: بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند و امیدوارم که در ادامه لیگ، بازیکنان به هماهنگی بیشتری دست یابند و بتوانیم از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که در بازی ها ، فوتبال خود را به تیم مقابل دیکته کنیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم که در این راستا باید از فرصت های به دست آمده نیز استفاده کنیم.
تیم های فوتبال داماش گیلان و ترمه دستجردی یزد عصر چهارشنبه در هفته دوم از رقابت های لیگ دسته دوم کشور در رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.
تیم های فوتبال داماش گیلان و ترمه دستجردی یزد در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم با تیم های ‏شاهین شهرداری بوشهر، کارون خوزستان، فولاد نوین اهواز، استقلال آبی تهران، نیروزمینی تهران، زاگرس یاسوج، شهید کریمی جویبار، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه هستند.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏
در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه شش تیمی قرار خواهند گرفت و به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد. ‏
خبرنگار: حسین مجرد **انتشاردهنده: کبیری
7285/2007

انتهای پیام /*